Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی گفت: با یک عدد منطقی امتیاز تیم را می‌فروشیم، در کل فروش امتیاز قطعی است و فقط منتظر مشتری خوب هستیم.

مجید حلاجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا قصد فروش امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی را دارد اظهار داشت: بله چنین قصدی داریم و می‌خواهیم امتیاز تیم فوتسال را بفروشیم، اما فعلا خبر جدیدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته یکی دو خریدار هستند، اما فعلا همه چیز در حد حرف است و اتفاق تازه‌ای رخ نداده.
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: فعلا یکی دو خریدار از طریق واسطه‌ها برای خرید امتیاز باشگاه با ما تماس گرفته‌اند، اما هیچ شخص یا ارگانی پا پیش نگذاشته. ما چاره‌ای جز فروش امتیاز باشگاه نداریم و باید برخلاف میلمان امتیاز تاسیسات دریایی را بفروشیم.
وی درباره اینکه چه قیمتی برای فروش امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی تعیین کرده‌اند گفت: اولویت ما این است که تیم را به یک خریدار تهرانی یا اطراف تهران بفروشیم تا سهمیه تهران در لیگ برتر فوتسال کم نشود. ضمن اینکه قطعاً‌ با یک عدد منطقی این کار را انجام می‌دهیم. در کل فروش امتیاز تیم فوتسال قطعی است و فقط منتظر مشتری خوب هستیم.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم