Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:43:10 GMT

عکس/ 31 پیشنهاد کتاب برای خرید از نمایشگاه 31

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۵۳۷۰

بررسی های انجام شده نشان می دهد متاسفانه سال 96 سال پرباری در حوزه کتاب های این حوزه نبوده و برخی کتاب های معرفی شده در این لیست، لزوما چاپ سال گذشته نیست اما...

گروه جهاد و مقاومت مشرق - سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران بهترین فرصت برای آشنایی با کتاب های تازه منتشر شده توسط ناشران سراسر کشور است. خبرنگار مشرق در سه روز ابتدایی این نمایشگاه به مصلای تهران رفت و همه غرفه های ناشران عمومی را تک به تک بررسی کرده و فهرستی 31 عنوانی با محوریت کتاب های دفاع مقدسی برای شما آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های انجام شده نشان می دهد متاسفانه سال 96 سال پرباری در حوزه کتاب های این حوزه نبوده و برخی کتاب های معرفی شده در این لیست، لزوما چاپ سال گذشته نیست اما هنوز کتابی که بتواند در این لیست، جایگزین آن ها شود، به چاپ نرسیده.

ناگفته پیداست در انتخاب کتاب های این لیست، سلیقه فردی نیز به کمک آمده و نمی توان این لیست را بهترین کتاب های موجود دانست. نظر شما خوانندگان گرامی در انتهای این خبر می تواند برای سایر مخاطبین راهگشا باشد. شما هم لیست های پیشنهادی تان را به انتهای این خبر اضافه کنید...

روایت فتح چند عنوان جدید به نمایشگاه آورده کتابی درباره شهید صدرزاده که با سکل و شمایل جدیدی در غرفه انتشارات روایت فتح عرضه می شود کتابی از نشر بعثت 27 به قلم گلعلی بابایی سخنرانی های حاج احمد متوسلیان به همت نشر نارگل کتاب شهید منصور ستاری همچنان پرمخاطب رمانی خوش خاون از بروبچه های مشهد نشر یازهرا کتاب شهید کاوه را هنوز تمام نکرده و حماسه کاوه امسال از انتشارات ستاره درخشان به نمایشگاه رسیده کتاب مجید بربری از نشر دارخوین کتابی از بروبچه های اصفهان کتابی دیگر از بروبچه های اصفهان کتاب پرفروش این روزها / خاطرات همسر سردار شهید حاج حسین همدانی آب هرگز نمی میرد، به فلم حمید حسام جدیدترین کتاب حمید داودآبادی از انتشارات شهید کاظمی رمانی از محمدرضا بایرامی درباره شهید حاج احمد کاظمی کتاب شاخص انتشارات فاتحان که خاطرات یک رزمنده آبادانی است، هنوز هم مخاطب دارد کتابی درباره دانشجوی شهید احمدرضا احدی از نشر فاتحان این هم یکی از کتاب های نشر فاتحان با محوریت شهدای کارگر کتابی درباره شهید حاج حمید تقوی فر از انتشارات نیلوفران کتابی قطور شامل خاطرات یک فرمانده کتابی از موزه دفاع مقدس تهران مرکز تحقیقات دفاع مقدس با کتاب هایی مستند و بسیار خواندنی انتشارات معرفت و کتابی درباره شهید بیضایی از شهدای مدافع حرم کتاب پرفروش ابوعلی درباره شهید عطایی از انتشارات معرفت خاطرات سرتیپ قیس صبیح الزیدی از انتشارات آرما کتاب «ر» درباره شهید حیدری هنوز هم خوب می فروشد کتابی مستند از مجید صفاتاج در انتشارات آفاق روشن بیداری کتابی از عکس های مریم کاظم زاده که هم خبرنگار جنگ بوده و هم همسر شهید اصغر وصالی کتاب دیگری از انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس کتابی از انتشارات شهید ابراهیم هادی با محوریت یک شهید مدافع حرم کتابی درباره شهید داود عابدی از انتشارات شهید ابراهیم هادی کتاب سرباز کوچک امام با تقریظ خواندنی رهبر معظم انقلاب

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه حمایت از کالای ایرانی انتشارات جنگ تحمیلی جهاد و مقاومت دفاع مقدس شهید کتاب مشرق نیوز نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران نویسندگان نویسندگی نویسنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» از مصطفی عظیمی‌فر منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۱۰۶ صفحه با شمارگان ۲۰۰ نسخه و با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در انتشارات سیب کال راهی بازار کتاب شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «مصطفی عظیمی‌فر در کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» از ورای روزمرگی‌های زندگی، دغدغه‌های اجتماعی خویش را نسبت به دنیای اطراف در قالب کوتاه‌ترین داستان‌ها و نوشته‌های ادبی به تصویر کشیده است.

 از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به «هزار سال پس از پاییز و هر خودی همیشه تنهاست» (انتشارات کتاب هرمز) و «من نویسنده این کتاب نیستم» (انتشارات سیب‌کال) اشاره کرد. 

در برشی از کتاب می‌خوانیم: نزدیک ظهر به محله خودمان می‌رسم. جوانی با ماشین شیک و گران‌قیمتی از کنارم عبور می‌کند و ردی از غبار روی موها و لباس‌هایم به جا می‌گذارد. خیلی زود شروع به مقایسه داشته‌های خود با آن شخص می‌کنم. نگاهی به کفش‌هایم می‌اندازم! غبار گرفته و خسته به نظر می‌آیند. یک سالی از فروش دوچرخه‌ام برای خرید یک ماشین اصلاح مو می‌گذرد. از آن روز به بعد تنها وسیله نقلیه‌ای که دارم، پاهایم هستند و این بسیار دردآور است.

 حسرت که شرایط را مهیا می‌بیند، شروع به بیدار کردن حسادت می‌کند. ولی خیلی زود با اخطاری روبه‌رو می‌شود که می‌گوید: به داشته‌های مادی دیگران حسادت نکن. زیرا آن‌ها و گذشتگانشان یا زیاد تلاش و قناعت کرده‌اند و یا شرافت خود را زیر پا گذاشته‌اند. اکنون که چنین است یا زیاد تلاش کن و یا...

خوشبختانه حسرت هشدار را می‌پذیرد و من... »

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید