Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-28@22:11:24 GMT

قطر و ژاپن، میهمانان کوپا آمه ریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۵۶۹۳

قطر و ژاپن، میهمانان کوپا آمه ریکا

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بنا بر اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای‌جنوبی، تیم‌های قطر و ژاپن به عنوان میهمانان دوره آتی جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) معرفی شدند.

 

به گزارش سایت نود، به این ترتیب هر 2 میهمان تورنمنت 12 تیمی جام ملت‌های آمریکای جنوبی در سال 2019 آسیایی خواهند بود که این اتفاق به دلیل روابط دوستانه و نزدیک این کنفدراسیون با همتای آسیایی‌اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیشنهادهایی برای 16 تیمی شدن کوپا آمه‌ریکا با حضور تیم‌هایی از آمریکای شمالی ارائه شده اما رامون خسورون، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تأکید کرد حضور تیم‌هایی مانند آمریکا و مکزیک به دلیل همزمانی با رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای شمالی رد شده است. 

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا تابستان سال آینده  بین ماه‌های ژوئن تا جولای برگزار می‌شود.

1977

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • آمریکای شعله‌ور!
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!