Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حیدر رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی در گفتگو باخبر نگار  خبرگزاری بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری؛ گفت: امروز جوانان باید به مانند شهید مطهری  با استفاده از سلاح علم و فضایل اخلاقی خود را برای ساختن جامعه‌ای موفق آماده کنند این هفته فرصت مناسبی برای شناخت اندیشه های ناب دینی و تربیتی این شهید عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی اظهار کرد: مسئولین باید با همت وتلاش هرچه بیشتر  فضای آموزشی و اجتماعی را به درستی در راستای علم اندوزی  آماده کنند. امروز همه ما باید  مانند استاد فقید شهید مطهری بوده  و  باید پشت ولایت فقیه باشیم و با وحدت در جهت توسعه نظام جمهوری اسلامی گام برداریم چرا که جامعه امروز نیازمند استادان متعهد، متخصص و مومن می باشد.
رضایی با اشاره به اینکه نیاز جوانان امروز تقویت مبانی فکری و اعتقادی است؛ افزود: آثار به جای مانده از این شهید گرانقدر گنجینه بی نظیری است که می تواند روح تشنه و جویای آگاهی جوانان امروز را به خوبی سیراب کند و چارچوب های فکری آنان را به خوبی و با استحکام بی بدیل سامان دهد.
وی بیان کرد: شهید مطهری فردی بود که به عنوان معلم انقلابی شناخته شد و امام خمینی(ره) این فرد فرهیخته را پاره تن خود خطاب کرده بودند و آثار این معلم انقلابی را صددرصد اسلامی می‌دانستند و تاکید داشتند که آثار این شهید در دسترس جوانان جامعه قرار گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم؛ اهم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ابوموسی را تشریح کرد.
رضایی اهم برنامه های این هفته را تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، نشست های سیاسی و بصیرتی، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، تشکیل حلقات طرح صالحین با محوریت بصیرت افزایی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم را نام برد.
وی بیان کرد: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی ویژه خانواده پاسداران و حضور گسترده بسیجیان و پاسداران در نماز وحدت را از دیگر برنامه های این هفته ذکر کرد..

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد

ایسنا/ایلام فرمانده دوران دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه این استان ۵۷ شهید معلم تقدیم نظام کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد که جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

سردار «اله‌نور نوراللهی» ‌در برنامه گرامیداشت شهدای معلم استان ایلام در حسینیه حضرت زینب (س) اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان ما به این مراسم شهدایی بیشتر نیاز دارد، اگر احساسات جوانان به خوبی هدایت شوند، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای کشور ما است، خاطرنشان کرد: این تاریخ درخشان وقتی مورد بررسی قرار گیرد، نقش جوانان و نوجوانان پررنگ است.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های ایلام و کردستان گفت: دفاع مقدس طلایی‌ترین تکیه کشور است، جوانان و نوجوانان و معلمان در میدان ایثار در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

سردار نوراللهی افزود: از ۲۱۰ هزار شهید دفاع مقدس بیش از ۴۰ درصد در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال است. در واقع جوانان و نوجوانان این آمار درخشان را به خود اختصاص داده اند، چهره ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نیز در این آمار می‌درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند انسان‌های پخته است، نوجوان و جوان ما سرمایه هستند و این مسأله را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای دروغین سعی در متلاشی کردن نظام خانواده و به خصوص بانوان جامعه ما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد