Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@08:42:23 GMT

 همایش فرهنگی با حضور اساتید اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۶۹۶۷

 همایش فرهنگی با حضور اساتید اصفهان برگزار شد

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: همایش فرهنگی ورزشی با حضور هزار استاد و خانواده آن‌ها در درچه برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد باقری، مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به مصادف شدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و روز گرامیداشت استاد گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان همایش فرهنگی تفریحی و ورزشی را در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در اردوگاه فرهنگی شهدا سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باقری برنامه‌های این همایش را سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مولودی‌خوانی، برگزاری غرفه‌های فرهنگی و کتاب، مسابقات ورزشی و فرهنگی، کارگاه ویژه کودکان و نوجوانان و برنامه‌های فرهنگی دیگر نام برد.

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با تأکید بر خانواده محور بودن برنامه‌های بسیج اساتید استان تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی در شرایطی که دشمن با تمام توان فرهنگی و اقتصادی خود در حال جنگ نرم و جنگ اقتصادی علیه مردم غیور ایران اسلامی است و تلاش می‌کند بذر ناامیدی و یأس را در دامان این مردم بکارد باعث ایجاد وحدت و مودت میان اساتید و تعامل اساتید از دانشگاه‌های مختلف استان و دانشگاه اصفهان به صورت خاص می‌شود.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: این همایش به صورت سالانه برگزار می‌شود و از نمونه‌های خوب همکاری مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بسیج اساتید و دانشگاه اصفهان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه