Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@04:59:40 GMT

آب‌رسانی به حدود ۲۵ روستا تا پایان اردیبهشت امسال

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۱۲۶

آب‌رسانی به حدود ۲۵ روستا تا پایان اردیبهشت امسال

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  کاکاوند اظهار کرد: در مجموع پروژه آب‌‌رسانی به حدود ۱۷۳ روستا سال گذشته شروع شد که ۱۰۳ مورد آن به پایان رسیده است.

وی افزود: حدود ۲۵ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی هم تا پایان سال مالی(تیر ماه) تکمیل خواهند شد.

کاکاوند تصریح کرد: از تعهدات ما فقط سه روستا باقی می‌ماند که آنها هم مشکل اجتماعی داشته و دارند و تاکنون هم این مشکلات رفع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به خشکسالی و کمبود آب که امسال قطعاً دچار مشکل می‌شویم، فرمانداران کمک کنند تا این مشکلات اجتماعی رفع شود.

کاکاوند گفت: در یکی از این مناطق آب مازاد داریم که بدون استفاده رها شده و حدود ۱۴ روستا در آنجا وجود دارد که برخی از آنها با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

این مسئول عنوان  کرد: ما آمادگی آب‌رسانی داریم اما خود مردم هم باید همکاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خشکسالی شرکت آب و فاضلاب مشکلات پایان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم