Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:38:20 GMT

مشهد|طرح ویژه تقدیر از معلمان در مشهد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۵۰۰

مشهد|طرح ویژه تقدیر از معلمان در مشهد اجرا می‌شود

معاون آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد از اجرای طرح ویژه و ابتکاری تقدیر از معلمان در این ناحیه خبر داد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات

علی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: طرح تجلیل از معلمان به مناسبت هفته معلم در مدارس ناحیه 3 مشهد برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد ادامه داد: در این طرح تیم قدردانی از معلمان به همراه 15 وسیله نقلیه از 15 مسیر عبور کرده و با حضور در مدارس  اقدام به تقدیر و تشکر از کادر اداری و آموزگاران می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی با اشاره به این که در تیم‌های عنوان شده یک دانش آموز، یک ولی و یک نماینده از اداره آموزش و پرورش حاضر است بیان کرد: مبداء این طرح از محل اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 و مقصد آن مدارس این ناحیه هستند.

وی ضمن اشاره به سند تحول بنیادین که سند راه نظام تعلیم و تربیت است افزود: در این سند صراحتاً عنوان شده که اولیا باید رابطه مستقیم با مدرسه داشته باشند و ما در این طرح تجلیل تلاش کردیم اولیا را به مدارس نزدیک کنیم.

مردانی با بیان این که هر تیم تعداد پنج مدرسه را بازدید می‌کند گفت: این مانور در روزهای شنبه و یکشنبه 15 و 16 اردیبهشت ماه در سراسر مدارس ناحیه 3 مشهد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش از در نظر گرفتن امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت:

«به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

کد خبر 747773

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان