Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: این میزان منابع در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان بخش‌های خصوصی، تعاونی و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیردولتی پرداخت می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت نظام بانکی از حوزه آب، کشاورزی و محیط‌زیست، تصریح‌کرد: بانک سپه از محل منابع صندوق توسعه ملی در سال جاری، سرمایه در گردش فعالیت‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش آب، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط‌زیست و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی غیردولتی را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات‌مدیره بانک سپه در خصوص نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک به فعالان بخش آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و محیط‌زیست اظهارکرد: این بانک سعی می‌کند برای کمک به حفظ و استفاده بهینه از حوزه آب، کشاورزی و محیط زیست تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار فعالان این حوزه‌ها قرار دهد و بر این اساس متقاضیان سرمایه در گردش برای فعالیت در حوزه آب، کشاورزی و محیط زیست تسهیلات با نرخ سود بین ۱۰ تا ۱۶ درصد دریافت می‌کند.

چقازردی تصریح کرد: تسهیلات ارزان‌قیمت بانک سپه در اختیار فعالان حوزه آب، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی مستقر در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیحی و دانش‌بنیان قرار می‌گیرد. 

وی ضمن تاکید بر رعایت همه قوانین و مقررات، بیان کرد: این تسهیلات پس از اعتبارسنجی و احراز اهلیت متقاضیان دریافت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی، با رعایت تمامی مقررات صرفا به موسسات و شرکت‌هایی پرداخت می‌شود که حداقل ۸۰ درصد سهام یا سهم‌الشرکه آن مستقیم یا با واسطه اشخاص حقوقی متعلق به اشخاص حقیقی باشد.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک سپه محیط زیست true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک بانک سپه محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران