Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:34:32 GMT

برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۳۶۳۴

برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه در اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه در فرمانداری اردبیل اظهار د اشت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف مردم‌ و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی شده تا مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه امسال نیز به طور باشکوه برگزار شود افزود: در این مراسم از 550 خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با سوم خرداد ماه مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نیز انجام می‌شود و مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

زنجانی از برگزاری جشنواره فیلم به مناسبت سوم خرداد ماه در اردبیل خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با محوریت حماسه سوم خرداد ماه نیز مبنای کار قرار گرفته است.

زنجانی گفت : کتاب‌های فاخری با محوریت دفاع مقدس چاپ شده که همزمان با گرامیداشت سوم خرداد رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز همزمان با سوم خرداد در اردبیل برگزار می‌شود  و در این روز نیروهای مسلح اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ع

مراسم سوم خرداد ماه در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم سوم خرداد شهدا و جانبازان تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان در سالروز رحلت به امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اعزام ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز رحلت ایشان، اظهار کرد:  ۱۵۷ برنامه شاخص از جمله گرامیداشت و مراسم در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها، حوزه‌های علمیه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فکری و پرورش کودکان و نوجوانان و ... در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برپایی ختم قرآن در سطح استان و همچنین برپایی موکب‌ها در مسیر برپایی مراسم، با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با رویکردهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها است.

غلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از جنس انبیا بود، جمله‌ای بهتر از این برای توصیف ایشان نمی‌توان گفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی از پیشنهادات ما برپایی کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تبیین با محوریت ائمه جمعه و جماعات است و همچنین آموزش و پرورش برای معلمین و مربیان جلسه ای از اندیشه امام و تفکر رهبری را در راستای جهاد تبیین برگزار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود