Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:28:16 GMT

تفاهم نامه ای برای حمايت از صنعت گل و گياه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۱۷۹۳

تفاهم نامه ای برای حمايت از صنعت گل و گياه

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضایی نژاد با اعلام اين خبر اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستاي توجه به اهميت همکاری بین دستگاه های اجرایی با مراکز پژوهشی و فناوری و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور امضا شد.

وي توانمندسازی تولیدکنندگان و همچنین استفاده از ظرفیت های علمی و اجرایی طرفین با هدف افزایش تولید کیفی گیاهان زینتی را از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه دانست و افزود: اين مهم به استفاده از توانایی ها، ظرفیت ها، تجهیزات و حمایت های معطوف به وظايف دو طرف و تحقق شعار حمایت از تولید ملی منجرخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان با اشاره به اين كه بر اساس این تفاهم نامه، مقرر شد طرفین در زمینه های تأسیس کارگروه مشاوره و ارايه خدمات مشاوره به طراحان فضای سبز، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و هدایت صنعت گل و گیاهان زینتی همكاري کنند ، ادامه داد: بر اين اساس دو طرف بايد در زمينه اجرای طرح های پژوهشی مشترک در سطح ملی و منطقه ای، شناسایی گونه های مقاوم به تنش های محیطی، اتخاذ تدابیر و سیاست های کلان در خصوص دستیابی به راهکارها و فناوری نوین و روش های علمی و اجرايی به منظور تغییر الگوی کشت و در راستای ایجاد فضای سبز پایدار و همچنين مشارکت در چاپ و انتشار کتب، نشریات و مجلات علمی- پژوهشی ملی و بین المللی همکاری مؤثری داشته باشند.

گفتني است این تفاهم نامه در حضور مشاوران وزارت جهاد کشاورزی  بسته شد و به امضاي دو طرف رسيد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود