Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:12:01 GMT

انصاری‌فرد آقای گل نشد، المپیاکوس باخت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۳۵۱۲

انصاری‌فرد آقای گل نشد، المپیاکوس باخت

المپیاکوس در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود برابر جیانینا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی‌اُم و پایانی سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس که احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان بازیکن ثابت در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه زوسیمادس به مصاف جیانینا رده دهمی رفت.

 

یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی که با کسب هر نتیجه‌ای جایگاه سوم جدول را از دست نمی‌دادند یا صعود نمی‌کردند، در مسابقه خارج از خانه امشب مقابل جیانینا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا با ۵۷ امتیاز به کارشان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ سوپر لیگ یونان خاتمه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد همانند هفته قبل حضور کامل در ترکیب المپیاکوس داشتند و تا پایان مسابقه برابر جیانینا در زمین بودند؛ حاج‌صفی در نیم‌فصل اول ۱۴ بازی برای پانیونیوس و در دور برگشت ۶ بار برای المپیاکوس به میدان رفت که در هر دو تیم یک بار موفق به گلزنی در سوپر لیگ شد.

 

اما انصاری‌فرد که ۲۶ بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و تعویضی در این فصل برای المپیاکوس انجام داد، ۱۷ گل برای تیمش به ثمر رساند و تا قبل از بازی‌های هفته پایانی جدی‌ترین گزینه آقای گلی سوپر لیگ یونان محسوب می‌شد ولی او امشب در دیدار با جیانینا موفق به گلزنی نشد تا الکساندر پریجوویچ، مهاجم پائوک که شب گذشته دو گل برای تیمش به ثمر رساند، با ۱۹ گل به این مهم دست پیدا کند.

یونان کریم انصاری فرد المپیاکوس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان

در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ ا ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می‌توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ ا ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آ ا ک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آ ا ک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آ ا ک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آ ا ک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند