Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت از اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین(ع) تربت حیدریه خبر داد و گفت: اگر پیمانکار تکلیف خود را انجام دهد و ناظر اعتبار را به موقع برساند این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، سید حسن قاضی زاده هاشمی یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در تربت حیدریه، حاصل این دور از سفر ریاست جمهوری به خرلسان رضوی را اختصاص 2700 میلیارد ریال اعتبار در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: 400 میلیارد ریال آن برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: البته این بدان معناست که ارائه تخصیص و تامین و جذب اعتبار روند خوبی را طی کند و در این صورت چنانچه پیمانکار تکلیف خود را انجام دهد و ناظر اعتبار را به موقع برساند این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

این در شرایطی است که معاون وزیر راه و شهرسازی بعنوان مجری این پروژه و پاییز سال گذشته از اتمام این طرح تا پایان سال97 خبر داده بود.

 

هاشمی همچنین به مشکل بیمه ها اشاره کرد و گفت: در آمد و هزینه ها در بیمه ها همخواتی ندارند و بخشی از این مشکل به سوء مدیریت طرفین برمی گردد و بخشی دیگر متوجه قانونگذار و دولت است که تلاش می کنیم با الکترونیکی کردن خدمات درآمد و هزینه ها را کنترل کنیم تا بیمه ها دچار مشکل نشوند.

 

وزیر بهداشت در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر تامین امنیت شغلی برای مراقبین مراکز خدمات سلامت در حاشیه شهرها گفت: قرار نیست که همه در بدنه دولت استخدام شوند، لذا برای حاشیه شهرها به ازای هر2500 نفر یک مراقب بعنوان خرید خدمت در این مراکز فعالیت می کنند که اکنون 50 هزار نفر نیرو با این عضویت مشعول به فعالیتند و اگر کار خود را متعهدانه و صحیح انجام دهند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر 110 هزار نیروی قراردادی در بدنه وزارت بهداشت فعالیت دارند و اگر هر کدام بعنوان نیروی رسمی استخدام شوند باری از دوش ما برداشته می شود زیرا پرداخت حقوق این افراد از محل منابع وزارتخانه است و در صورت تبدیل عضویت از خزانه حقوق دریافت خواهند کرد.

 

وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به تربت حیدریه همزمان 26 پروژه عمرانی حوزه سلامت را افتتاح و از پروژه های در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی این متطقه نیز بازدید کرد.

 

شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه در تربت حیدریه و همچتین جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های قاضی زاده هاشمی در تربت حیدریه بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی