Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز دکتر سعید رضا قنبری زاده در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت، گفت: خوشحالیم که در چهارمین سالگرد اجرای طرح تحول سلامت، 26 پروژه بهداشتی و درمانی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید و برای ارائه خدمات در اختیار مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 40 هزار نفر تحت پوشش رایگان بیمه سلامت ایران قرار گرفتند و 2 میلیارد تومان نیز برای تامین داروهای بیماران صعب العلاج تخصیص داده شد همچنین 83 پزشک متخصص و فوق تخصص در طرح تحول سلامت به ظرفیت نیروی انسانی این دانشگاه اضافه شدند.

دکتر قنبری زاده با اشاره به نوسازی و تعمیر 88 پایگاه سلامت در مناطق تحت پوشش این دانشگاه، گفت: همه واحدهای بهداشتی این دانشگاه که استیجاری بودند تبدیل به واحدهای ملکی شدند و در حال حاضر تمامی آنها دارای پزشک هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در 4 سال گذشته، 10 هزار متر مربع فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی به ظرفیت این دانشگاه اضافه شد و 50 پروژه بهداشتی و درمانی با 67 هزار متر مربع فضا در حال ساخت است تا کمبودهای حوزه سلامت این منطقه کاهش یابد.

700

پزشک پزشک متخصص افزایش پزشکان متخصص و فوق تخصص تربیت حیدریه دکتر سعید رضا قنبری زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه طرح تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه سلامت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان