Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@02:21:29 GMT

شفر لیست خروج نداده است!/ معمای عجیب مدرک مربی‌گری فرهاد!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۹۹۶۷

شفر لیست خروج نداده است!/ معمای عجیب مدرک مربی‌گری فرهاد!

به گزارش وانانیوز، 

شفر لیست خروج نداده است!، تیـام 3 گل تا تاریخ‌سـازی و معمای عجیب مدرک مربی‌گری فرهاد! اخباری است که به آن پرداخته ایم و در پایین آن را می خوانید.

 

شفر لیست خروج نداده است!

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که هیچ صحبتی در‌خصوص لیست خروجی تیمش نداشته است. وینفرد شفر درباره شایعات روزهای اخیر درباره لیست خروجی استقلال که در برخی رسانه‌ها منتشر شده‌، گفت: «این‌که برخی نام‌ها در رسانه‌ها به عنوان بازیکنان خروجی استقلال مطرح می‌شود، برای من عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با رضا افتخاری تنها در مورد بازیکنانی که به دنبال جذب‌شان هستیم و در تیم‌های دیگر حاضر هستند، صحبت کردم. ما هیچ صحبتی در خصوص لیست خروجی نداشته‌ایم و لازم است تمرکزمان را روی 2 بازی پیش‌روی‌مان مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.‌»

 

 

 

تیـام 3 گل تا تاریخ‌سـازی

تیام‌ مهاجم سنگالی استقلال موفق شد در دیدار با خونه‌به خونه نیز برای آبی‌پوشان گلزنی کند تا تعداد گل‌های زده او برای استقلال به عدد 9 برسد. بهترین گلزن خارجی استقلال ساموئل است که موفق شده برای آبی‌ها 11 گل به ثمر برساند و حالا تیام با این بازیکن تنها 2 گل فاصله دارد. تیام و یرکوویچ با 9 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان خارجی استقلال قرار دارند و اگر تیام بتواند 3 گل دیگر برای آبی‌ها به‌ ثمر برساند، بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال لقب خواهد گرفت و می‌تواند نام خود را در تاریخ این باشگاه ثبت کند.

 

 

این استقلالی در آستانه توافق با گل گهر!

محمود فکری که اخیرا موفق شد باشگاه نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر بیاورد. هر چند به نظر می‌رسید فصل آینده هم سرمربی این تیم باشد ولی شایعات حکایت از توافق فکری با باشگاه گل گهر دارد. سیرجانی‌ها می‌خواهند هر طور شده فصل آینده به لیگ برتر بیایند و به همین خاطر سراغ فکری رفته‌اند. در نفت مسجد سلیمان کار خیلی پیچیده و سخت است و به همین خاطر کاپیتان سابق استقلال ترجیح داده تا به باشگاه دیگری برود.

 

 

 

معمای عجیب مدرک مربی‌گری فرهاد!

آخرین خبر/ مدرک مربیگری فرهاد مثل یک معماست. او امروز در مصاحبه‌اش اعلام کرد مدرک مربیگری A خود را گرفته است ولی افتخاری در مصاحبه‌ای گفته بود: «شفر تاکید کرده هر وقت فرهاد مدرکش را گرفت، با او حرف می‌زند!» اگر فرهاد مجیدی مدرک مربیگری‌اش را گرفته، چطور افتخاری چنین حرفی زده است؟ در این سال ها همواره مدرک مربیگری مجیدی برای همه معما بوده و ظاهرا هیچکس از جمله خود او قصد ندارند در این باره روشن سازی کنند.

110

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903113

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)