Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@00:15:10 GMT

احتمال تخریب 70 مدرسه شهرستان شهریار

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۴۴۲۴

احتمال تخریب 70 مدرسه شهرستان شهریار

به گزارش پارس نیوز، 

مجید پارسا در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شهریار که با حضور فرماندار، ائمه جمعه، مدیران، معلمان نمونه و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین معلمان زمان ما آیت‌الله مطهری بودند که با خون خود سبب حرکتی متعالی در مسیر رشد کشور داشت.

وی بیان کرد: کلید سلامت جسمانی و روحانی، بهداشت روان جامعه آموزش است، چرا که آموزش می‌تواند باورهای مختلف را در کنار هم هماهنگ قرار دهد، با آموزش می‌توان تفاوت‌ها را پیدا کرده و انسان‌هایی فرهیخته را پرورش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با اشاره به تعداد دانش‌آموزان این شهرستان افزود: آموزش و پرورش شهریار با 164 هزار دانش‌آموزش بزرگ‌ترین منطقه آموزشی کشور را دارد، ضمن اینکه 7 هزار پرسنل شاغل و 3 هزار پرسنل بازنشسته آموزش و پرورش داریم.

پارسا تصریح کرد: فضاهای آموزشی تحت تأثیر تعداد دانش‌آموزان است که البته با کمک مسئولان شهرستان توانستیم اجرای 10 پروژه آموزشی را شروع کنیم که بخشی از هزینه‌های آن از ارزش افزوده تأمین شده، باید توجه داشته باشیم که در شهریار 70 مدرسه در حال تخریب است که مسئولان برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی منطقه لازم است از ابزارهای قانونی برای بهبود هر چه بیشتر سرانه‌های آموزشی و فرهنگی تلاش کرد البته نقش خیّرین نیز بسیار تأثیرگذار است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رشد سلامت جامعه آموزش و پرورش شهرستان آموزش و پرورش مدرسه افزایش جمعیت مدرسه پارس شهریار تخریب پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان وی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجموعه همکاران، آغاز هفته معلم و روز معلم را به آنان تبریک گفت.

فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از همکاری همه جانبه مجموعه دولت و فرماندار شهرستان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت.

کد خبر 6094276

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند