Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده پلیس قندهار اعلام کرد که افراد آزاد شدۀ حزب اسلامی از زندان در این ولایت به طالبان پیوسته اند و حرکت‌های ضد دولت را آغاز کرده اند.

جنرال عبدالرازق، فرمانده پلیس قندهار افزود که حملۀ انتحاری در ولسوالی دامان این ولایت که سبب جان باختن یازده کودک شد، از سوی ولی محمد، زندانی پیشین این حزب که به تازگی از سوی دولت از بند آزاد شده است، طرح ریزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت که یکی از فرماندهان طالبان در ولسوالی ارغستان این ولایت که از سوی نیروهای دولتی بازداشت شده بود نیز زیر نام زندانی حزب اسلامی آزاد شده است.

گفتنی است که حزب اسلامی حکمتیار این گفته‌ها را رد کرده و اعلام کرد که هیچ زندانی آزاد شدۀ این حزب دوباره به جنگ رو نیاورده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنرال عبدالرازق طالبان حکمتیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند

۶ مرزبان ایرانی که توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، پس از رایزنی مسئولان انتظامی، به کشور برگشتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان بازداشت و به خاک افغانستان برده شدند.

دقایقی پیش این مرزبانان با رایزنی مقامات انتظامی ایرانی و طالبان آزاد شده و در صحت و سلامت به خاک کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند