Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از طرح‌های روستایی که توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است، بازدید کردند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بازدید از روستای رحیم آباد که در سال جاری و به مناسبت دهه افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره)کلنگ‌زنی شد یکی از برنامه‌های معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای رحیم‌آ‌باد دارای 240 نفر جمعیت در قالب 40 خانوار است و در حال حاضر طرح در جا سازی این روستا مطرح است که تعدادی از منازل روستایی تخریب و برای احداث منازل جدید اقدام شده است و در این راستا به روستائیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

 همچنین بازدید از روند اجرای طرح هادی روستاهای بخش ناغان انجام شد، لازم به ذکر است در سال جاری عملیات اجرایی طرح هادی روستایی با اعتبار 15میلیارد تومان در 26 روستای بخش ناغان شهرستان کیار آغاز گردید که این عملیات در روستاها شامل خیابان سازی، زیرسازی و آسفالت، جوی و جداول، پیاده روسازی، جداره سازی مساکن، اجرای دیوار حائل، اجرای مسیل سنگی و سنگ فرش معابر می‌باشد.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم