Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان خوزستان بر لزوم فراهم کردن امکانات بيشتر در حوزه کارآفريني جوانان گفت: با توجه به وضعيت موجود فعاليت بسيج سازندگي نقطه عطف در اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش ايرنا آيت الله سيدعلي موسوي جزايري دوشنبه در ديدار با مسئولان گروه هاي جهادي و کارآفرينان برتر سازمان بسيج سازندگي سپاه ولي عصر (ع) با اشاره به قدرداني مقام معظم رهبري از فعاليت‌هاي بسيج سازندگي، افزود: فعاليت هاي بسيج سازندگي در سطح کشور معروف و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطر نشان کرد: بسيج سازندگي درآمدزا است که به عنوان نمونه در منطقه شلنگ‌آباد اهواز منزلي را در اختيار ما قرار دادند و در آنجا 6 شغل از فني و حرفه‌اي آموزش داده مي‌شد همچنين معرفي جوانان به آموزشگاه از طريق مساجد صورت مي‌گرفت.
آيت‌الله موسوي جزايري با تاکيد بر اينکه امکانات موجود براي کسب نتيجه مطلوب بايد بکارگيري شود، تصريح کرد: مي‌توانيم امکاناتي براي آموزش فني و حرفه‌اي فراهم کنيم به طور مثال حدود 6 هزار متر از مصلاي ما بدون استفاده مانده که آمادگي داريم اين مساحت را در اختيار مسائل فني و حرفه‌اي بگذاريم.
به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه وليعصر(عج)خوزستان، در سال هاي 96 و 97 ، 700 پروژه با 75 ميليارد ريال در مناطق محروم خوزستان توسط جهادگران بسيجي در دستور کار قرار گرفت که بخش عمده اي از اين پروژه ها به اتمام رسيده است. با قرارداد دو ساله اي که بين سپاه وليعصر(عج) خوزستان و کميته امداد امام خميني(ره) منعقد شده ، قرار است 400 واحد مسکوني در مناطق محروم احداث شده و 800 منزل نيز تعمير شود.
درحوزه گروه هاي جهادي 513 گروه در قالب 15 هزار نفر سازماندهي شده اند که بيشتر آنها قشر دانشجويي بوده و برخي نيز دانش آموز هستند.
به گزارش ايرنا هفته بسيج سازندگي از 14 تا 21 ارديبهشت درحال برگزاري است که سپاه وليعصر(عج) خوزستان از ابتداي اين هفته برنامه هاي مختلفي را در دستور کار قرار داده است.
30 پروژه محروميت زدايي و اقتصاد مقاومتي در خوزستان، آغاز سه پروژه محروميت زدايي و منزل شهيد هادي نژاد در آغاجاري، قرارداد تعمير 800 منزل، احداث 400 خانه و 500 سرويس بهداشتي در مناطق محروم خوزستان بين کميته امداد و سپاه وليعصر(عج)، برنامه رسم هجرت در خصوص آسيب شناسي گروه هاي جهادي و ايجاد راهکارهاي مناسب براي خدمت رساني هرچه بهتر به مناطق محروم، از جمله برنامه هاي اين هفته در خوزستان است.
9887/6064
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است