Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:16:06 GMT

آزمایشگاه فتونیک دانشگاه اصفهان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۴۱۲۹

آزمایشگاه فتونیک دانشگاه اصفهان افتتاح شد

اصفهان - ایرنا - آزمایشگاه تحقیقاتی پیشرفته ' فتونیک مجتمع ' ( مدار مجتمع های نوری ) روز سه شنبه با حضور وزیر علوم در دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این آزمایشگاه با اعتبار حدود 60 میلیارد ریال و با حمایت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه اصفهان و پژوهشکده الکترو اپتیک و لیزر صا ایران راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این آزمایشگاه در رشته های فیزیک، مهندسی برق، فتونیک ، مهندسی الکترو اپتیک کاربرد دارد و از دستگاهها و تجهیزات پیشرفته ای برخوردار است .
منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از افتتاح این آزمایشگاه از بخش های مختلف آن و همچنین از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان دیدن کرد.
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری صبح سه شنبه به منظور افتتاح چند طرح دانشگاهی، دیدار با مسئولان استان و دانشگاههای اصفهان و مدیران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان همچنین حضور در مراسم چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان وارد این شهر شد.
3011 / 2093/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آزمايشگاه فنونيك وزير علوم دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی