Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون، آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و رییس عقیدتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان از خبرگزاری شبستان در بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام مسلم پور جمالی، معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و حجت الاسلام محمد امین رمضانی، رییس عقیدتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دفتر تحریریه خبرگزاری شبستان استان هرمزگان در بندرعباس بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام پورجمالی، معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در این بازدید با اشاره به نقش رسانه های گروهی بر زندگی فردی و اجتماعی در جامعه، گفت: رسانه ها در در عصر حاضر از موثرترین کانون های اطلاع رسانی، آموزش و تبلیغ به شمار می روند و نقش بی بدیلی در جهت دهی افکار عمومی دارند.

 

وی با بیان اینکه امروزه قدرت های جهانی برای دستیابی به اهداف خود، از اهرم بسیار قوی و موثر رسانه استفاده می کنند، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از شکست در جنگ سخت، برای ضربه زدن به انقلاب و نظام و ملت ایران، روش جنگ نرم را برگزیده اند که رسانه در آن مهمترین نقش را بازی می کند.

 

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نامگذاری عصر حاضر به عصر ارتباطات، از پرهیز از موازی کاری، هماهنگی بین بخشی، استفاده از فناوری های روز ازجمله وسایل ارتباط جمعی و بهره مندی از سواد رسانه ای به غنوان لازمۀ حضور فعال و تأثیرگذار برای آموزش، ترویج و تبلیغ دین و معارف اسلامی در فضای مجازی یاد کرد.

 

وی ضمن قدردانی از عملکرد موفق خبرگزاری شبستان در حوزه اطلاع رسانی، تصریح کرد: شبستان در حوزه های مختلف به ویژه در اطلاع رسانی فرهنگ دینی از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

 

حجت الاسلام محمد امین رمضانی، رییس عقیدتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز گفت: رسانه به عنوان پرنفوذترین پدیده فرهنگی می‌تواند از طریق اقناع و تاثیر بر نگرش‌ها به انتقال مفاهیم و آموزش هنجارها بپردازد.

 

 

وی، تعمیق اندیشه‌های دینی و تبیین فرهنگ، ترویج قانون، هنجارهای زندگی، شکل‌گیری فکر و عقیده و کنترل اجتماعی را از کارکرد رسانه‌ دانست و افزود: رسانه ها می توانند با روشنگری نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

 

گفتنی است؛ معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، رییس عقدیتی سیاسی پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان و مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید، با نحوه تولید و انتشار اخبار در خبرگزاری شبستان آشنا شدند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد نمایشگاه کتاب برجام کتاب مصلی مساجد نمایشگاه بیرجند سبک زندگی اسلامی هرمزگان بازدید خبرگزاری شبستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل