Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسین زادگان مدیر داخلی انتشارات ققنوس در مورد پرفروش ترین کتاب غرفه نمایشگاهی انتشارات ققنوس اظهار کرد:کتاب «ملت عشق»نوشته الیف شافاک با ترجمه ارسلان فصیح پرفروش ترین کتاب ما بوده و سمفونی مردگان نیز در لیست پرفروش های غرفه نمایشگاهی ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر کتابهای جدید ما با فروش خوبی رو به رو بودند، بیان کرد: در روزهای گذشته نمایشگاه خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی متاسفانه بی نظمی همیشگی که در نمایشگاه کتاب بوده، همچنان هست اگرچه مسئولان قول داده بودند که اگر هر غرفه ای کتاب غیر را عرضه کند با آن برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر داخلی انتشارات ققنوس افزود:متاسفانه شما در هر راهرویی قدم بزنید،حداقل۲یا۳غرفه را می بینید که کتابهای دیگران را می فروشند و به صورت چندین غرفه شرکت کرده وکتاب ها را بین خودشان پخش کرده اند که به این ترتیب یک کتاب در۵۰غرفه فروخته می شود و هیچ برخوردی هم با آن نمی شود.

وی با اشاره به وجود کتاب قاچاق در برخی غرفه ها گفت: البته با این غرفه ها برخورد شد اما وظیفه  ناشر این نیست که تخلف ها را پیگیری کنم.

حسین زادگان گفت:اگر نمایشگاه کتاب بازرس داشته باشد و در غرفه ها پیگیری لازم را داشته باشد به نظر من  20درصد نمایشگاه در مصلی را باید تعطیل کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب قاچاق مصلی تهران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ناشران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند