Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@21:30:38 GMT

در حوزه امنیت اخلاقی، باید با اعتقاد پای کار باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۰۷۶۲

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش کارکنان امنیت اخلاقی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: حوزه امنیت اخلاقی دارای اهمیت و حساسیتی بالایی است. مهمترین موضوع در امنیت اخلاقی، دفاع از حریم امنیت روانی جامعه است. باید در این حوزه هوشمندانه و با اعتقاد پای کار باشیم.

وی افزود: فعالیت در حوزه امنیت اخلاقی نه تنها وظیفه است بلکه اعتقاد و باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی تاکید کرد: آزادی تا بدان جا هست که آرامش و امنیت دیگران به مخاطره نیافتد. در همه جای دنیا معیار و میزان قانون است و احترام به قانون موضوع لازم و ضروری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قانون نیروی انتظامی اعتقاد امنیت اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان