Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:37:15 GMT

بازدید امام جمعه موقت تهران از نمایشگاه کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۱۹۲۴

بازدید امام جمعه موقت تهران از نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران هم اکنون با حضور در مصلی امام خمینی(ره)، در حال بازدید از نمایشگاه کتاب تهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در حال بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

 

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای تهران برپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مساجد مصلی برجام کتاب سبک زندگی اسلامی نمایشگاه شورای شهر تهران کانون های مساجد جشن نیمه شعبان صدیقی نمایشگاه کتاب تهران امام جمعه موقت تهران کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود