Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی بانک مرکزی گفت: بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه سکه تا پایان سال جاری وارد بازار می‌شود که موعد تحویل ۷۹۹ هزار قطعه از سکه های پیش خرید شده در اردیبهشت ماه جاری است و توزیع آن از فردا آغاز می شود.

ایران آنلاین /علی کریمی  درخصوص سکه های تحویلی در سال 1397 گفت: 799 هزار قطعه سکه در اردیبهشت ماه، 666 هزار و 500 قطعه در تیرماه، 292 هزار قطعه در مرداد ماه، 336 هزار قطعه در شهریور ماه، یک میلیون و 287 هزار قطعه سکه در مهرماه، 907 هزار قطعه در آبان ماه، 70 هزار قطعه در دی ماه، 865 هزار قطعه در بهمن ماه و 677 هزار قطعه در اسفند ماه سال جاری تحویل خریداران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره یک میلیون و 340 هزار قطعه سکه تحویل سال 1398 گفت: از این تعداد حدود 882 هزار قطعه در فروردین ماه، 389 هزار قطعه در اردیبهشت ماه، 23 هزار و 500 قطعه در مهرماه و حدود 42 هزار قطعه سکه نیز در آبان ماه در اختیار ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی، آمار پیش فروش سکه سال 1399 را 408 هزار قطعه اعلام کرد و افزود: 148 هزار قطعه سکه در فروردین ماه و 260 هزار قطعه سکه نیر در اردیبهشت ماه سال 1399 تحویل مشتریان خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با بیان اینکه بیشترین میزان پیش خرید سکه در استان تهران و اصفهان انجام شده است، افزود: سکه های پیش خرید شده توسط 114 هزار و 463 نفر انجام شده که میانگین تعداد برای هر نفر 67 سکه است.

/بانک مرکزی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین