Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:47:21 GMT

آقایی: با این نتیجه تولدم هم خراب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۳۲۵۰

آقایی: با این نتیجه تولدم هم خراب شد

سعید آقایی می گوید که نمی توان عدم گلزنی تیم را فقط به گردن مهاجمان تیم انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی مدافع چپ سپاهان درباره بازی مقابل نفت تهران که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت:‌ حرفی درباره بازی ندارم؛ اما از هواداران عذرخواهی می‌کنم، اگر گل نزدیم این مشکل همه ما است و نمی‌شود بگوییم فقط مهاجمان مقصر هستند، امیدوارم این مشکل حل شود؛ اما از اول فصل فقط شرمنده هواداران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقایی در مورد بازی افزود: ما امروز فوتبال بهتری بازی کردیم؛ اما وقتی نتیجه بگیریم خوبیم.


مدافع چپ سپاهان درباره تغییرات کادر فنی بیان کرد: به نظرم تغییرات خیلی مثبت بود، ما امروز خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم در این دو هفته‌‌ای که فرصت هست بیشتر و بهتر کار کنیم تا از این بیشتر شرمنده نشویم.


ملی پوش سپاهان درباره اینکه آیا از انتهای جدول جدا خواهند شد یا خیر، گفت: حرف این چیزها را نزنید سپاهان همیشه از بزرگان فوتبال ایران است و امسال که تمام شود سال بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
آقایی در پایان در مورد روز تولدش که امروز بود نیز، گفت: بله ولی با این نتیجه تولدم هم خراب شد!

 

منصوره کثیری

سعید آقایی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • صدر جدول طلایی شد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند