Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۵-۱ ویارئال را شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های بارسلونا و ویارئال در بازی های لالیگای اسپانیا ۱۹ اردیبهشت ۹۷ که این بازی با برتیر پرگل ۵-۱ بارسلونا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ارنستو والورده که ۱۰ روز قبل قهرمانی شان در رقابت های این فصل لالیگا قطعی کردند، در دیدار امشب هم کار دشواری مقابل ویارئال نداشتند و به یک پیروزی راحت رسیدند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکرد. ولی در دقیقه ۱۱ و روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. ابتدا این عثمان دمبله بود که با یک ضربه پشت محوطه جریمه، دروازه ویارئال را هدف قرار داد اما آسنخیو ضربه او را به طور ناقص دفع کرد. توپ برگشتی به فیلیپ کوتینیو رسید و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

چیزی نمانده بود که ویارئال خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه فورنالس را سیله سن دفع کرد. در مقابل این بارسا بود که در دقیقه ۱۶ به گل دوم رسید. روی یک پاس در عمق عالی از اینیستا، لوکاس دینیه در مقابل دروازه پائولینیو را صاحب موقعیت کرد و او هم دروازه خالی را به راحتی باز و حساب کار را ۲-۰ کرد.

حملات بارسلونا  بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم همچنان به دنبال زدن گل های بعدی بودند اما دفاع فشرده تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. اما سرانجام در آخرین دقیقه نیمه اول، بارسا به گل سوم رسید. همکاری عالی مسی و اینیستا، ستاره آرژانتینی را در موقعیت تک به تک با آسنخیو قرار داد و او هم با یک ضربه فنی، توپ را به گوشه دروازه ویارئال فرستاد. در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان سه گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و این ویارئال بود که در دقیقه ۵۴، توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی ارسال پابلو فورنالس از سمت چپ محوطه جریمه بارسا بود که سانسونه توانست توپ را به گوشه دروازه سیله سن بفرستد.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه ویارئال ایجاد کنند.

فشار حملات بارسلونا در دقایق پایانی بیشتر شد و سرانجام این تیم در دقایق پایانی توانست دوباره دیگر دروازه آسنخیو را باز کنند. این بار ایوان راکیتیچ بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او را دمبله تبدیل به گل کرد.

سرانجام در دقیقه ۹۰+۳، عثمان دمبله این بار روی پاس یری مینا، توانست گل پنجم را به ثمر برساند تا بارسا در دیداری که تاثیری در سرنوشت این تیم نداشت، به یک پیروزی پر گل برسد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لالیگای اسپانیا بازی های لالیگا تیم فوتبال ویارئال خلاصه بازی بارسلونا و ویارئال کلیپ خلاصه بازی لالیگای اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!