Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:28:24 GMT

شرایط نامساعد جوی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۸۳۱۸

شرایط نامساعد جوی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

یاسوج- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد وزش باد شدید، گرد و خاک و بارندگی پراکنده در این استان تا روز دوشنبه 24 اردیبهشت ادامه دارد.

ولی بهره مند روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: روزهای شنبه و یکشنبه در این استان آسمان ابری همراه با بارش باران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد:کاهش دید افقی و وزش شدید باد از روز جمعه تا دوشنبه از پدیده های جوی کهگیلویه و بویراحمد است.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بارش باران در چند روز اخیر تا ظهر امروز در لوداب55،امیرآباد بابکان 48،چیتاب 32،سی سخت 31.8،یاسوج 28.5،دیشموک 27،قلعه رئیسی 24،جاورده 21.5،سرفاریاب 20.5 گزارش شده است.
وی گفت: در این مدت در آبدهگاه 10،چرام 17، امامزاده جعفر 15،سوق 12.6،دهدشت 12.3،لنده 11،دوگنبدان 10.7،لیکک 10.1 و باشت هفت میلیمتر باران باریده است.
بهره مند ابراز داشت:میزان بارندگی سال زراعی جاری در سی سخت460،یاسوج 410.8،لیکک.304.2، دهدشت 376.7،دوگنبدان 178.9و منطقه امامزاده جعفر گچساران 176.8 میلیمتر بوده است.
بر اساس آخرین آمارها میانگین بارندگی بلندمدت در یاسوج 804.2، سی سخت 686.6، دوگنبدان 430.2، دهدشت 491.4، لیکک 358.9 و منطقه امامزاده جعفر گچساران نیز 423.7 میلیمتر است.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.
این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش باران كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید