Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: کنار گذاشتن طیاری از سرمربیگری تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، با این توجیح که بسکتبال سه نفره نسبت به پنج نفره بیشتر نقش توسعه ای دارد و تفریحی‌تر است، تصمیم کمیته سه به سه فدراسیون بود.

فریده شجاعی در گفت و گو با ایسنا و در واکنش به کنار گذاشتن فرانک طیاری از سرمربیگری تم ملی بسکتبال سه نفره بانوان گفت: خانم طیاری مربی بسیار خوب و با ارزشی است، شخصا به او اعتقاد دارم و دوست داشتم در کنار تیم در جام جهانی هم حضور  داشته باشد اما حکم او  فقط برای مسابقات آسیایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم کمیته سه نفره فدراسیون بود که توجیح‌شان هم این است که چون بسکتبال سه نفره نسبت به پنج نفره بیشتر نقش توسعه ای دارد و تفریحی‌تر است و نیز نقش مربی در این نوع بسکتبال به اندازه بسکتبال پنج نفره نیست می‌توانیم هر رویداد یک مربی جدید را محک بزنیم.

 او به تجربه مربی اشاره و بیان کرد: مربی در حین بازی سه نفره حق دخالت و هدایت تیم را  ندارد به همین دلیل تجربه خیلی به کار نمی آید و بازی به بازی منتقل نمی شود.  بنابراین  مربی جدید هم می‌تواند کار یک مربی باتجربه را انجام بدهد و علاوه بر آن خود نیز تجربه کسب کند. البته با تمام این احوال باز هم می‌گویم که این موضوع تصمیم کمیته سه به سه فدراسیون بود و من هم قانع شدم.

 شجاعی در پاسخ به این موضوع که هرچند در حین بازی سه نفره تجربه مربی به کار نمی‌آید اما در تمرینات تیم نقش مهمی دارد، گفت: تمرینات برنامه ریزی شده است و از مشاوره فنی آقایان  که تجربه بیشتری نسبت به خانم ها دارند، استفاده می‌کنیم.

 او در پاسخ به این سوال که چرا مربی جوان به جای اینکه ابتدا در کادر تیم و در کنار مربی باتجربه قرار بگیرد به یکباره به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است، گفت: جوانان  هم باید زمانی به کار گرفته شوند. البته شخصا معتقدم که مربیان زیادی داریم که برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان  واجد شرایط بودند اما چون می‌خواهیم از آنها برای بسکتبال  پنج نفره در مقاطع مختلف استفاده کنیم به همین دلیل در پنج نفره بیشتربه مربیان با تجربه نیاز داریم که باعث شد  تصمیم بگیریم در بسکتبال سه نفره از جوانان استفاده کنیم تا آنها هم تجربه پیدا کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد " نیکا بیک لیک لی " گفت: خانم نیکا هم مربی با تجربه‌ای است تیمش در مسابقات سوپر لیگ b  قهرمان شد و غیر از مربیگری سابقه بازی هم دارد واگر  یک دوره  برای مربیگری تیم ملی محک بخورد بد نیست.

 شجاعی در پاسخ به این سوال که با استدلال انتخاب مربی برای هر رویداد باید انتظار داشته باشیم بعد از مسابقات جهانی فیلیپین "بیک لیک لی "  هم کنار گذاشته شود، بیان کرد: برای این موضوع همان زمان تصمیم گرفته می‌شود ولی فعلا امسال برای بسکتبال سه به سه به جز جاکارتا که آن هم تیمش متفاوت با این تیم است و سرمربی‌اش هم انتخاب شده است، رویدادی نداریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در ادامه به بسکتبال سه نفره و پنج نفره اشاره کرد و گفت: مهارت‌های بسکتبال در پنج نفره و سه نفره یکی است، هنوز نتوانستیم بازیکنمان را جدا کنیم. فدراسیون در نظر دارد کادر مربیگری، کلاس های داوری و بازیکنان این دو نوع بسکتبال را جدا کند. در آینده اگر این اتفاق بیفتد مسلما تمرینات تیم سه نفره را ادامه خواهیم داد و آنها را رها نمی‌کنیم. ولی در حال حاضر که برای تیم پنج نفره برنامه‌ریزی تمرین می‌کنیم، افرادی که در سه نفره هستند در پنج نفره هم خواهند بود. بنابراین آمادگی خود را از دست نمی‌دهند.  فقط اگر رویدادی برای سه نفره داشته باشیم برنامه اردویی آن را به طور مجزا انجام می‌دهیم.

او در پایان بیان کرد: کاری که در فوتبال  انجام دادیم  به این شکل بود که ابتدا فوتبال را انتخاب کردیم و فوتسال و فوتبال ساحلی در کنارش قرار گرفت در سال اول مجبور شدیم مربی، بازیکن و داور را مشترک استفاده کنیم ولی از سال بعد که پیگیری و برنامه‌ریزی شد فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از هم جدا شدند حتی در سال های اخیر بازیکنان اجازه ندارند در دو بخش دیگر شرکت کنند. برای بسکتبال هم  چنین برنامه ای را داریم  که ابتدا کلاس‌های مربیگری و داوری و سپس بازیکنان را جدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فریده شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست