Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر سنندج از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ جدید کرایه تاکسی در سطح شهر خبر داد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ استانها کردستان نظرات

جلال شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج 10 تا 15 درصد افزیش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روز سه‌شنبه هفته گذشته، نرخ‌های جدید کرایه تاکسی سطح شهر مصوب و سپس جهت تایید و اجرا به فرمانداری سنندج ارجاع داده شد.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه پس از تایید نرخ‌ها از سوی فرمانداری، کرایه تاکسی بر اساس نرخ‌های جدید اعمال می‌شود، تصریح کرد: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی برای مسیرهای سطح شهر، متفاوت است اما کلاً 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

شریعتی افزود: سعی ما بر این بود که نرخ‌های جدید کرایه تاکسی روند شود تا اختلافی بین رانندگان تاکسی و شهروندان پیش نیاید.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد

علی جورابلو مدیر جهاد کشاورزی گرمسار گفت: در بیشتر از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرستان گرمسار اکنون عملیات کشاورزی حفاظتی شامل کم‌خاک‌ورزی و بی خاک‌ورزی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی می‌شود سطح خاک‌ورزی حفاظتی در این شهرستان در سال‌های آتی افزایش پیدا کند و به بیش از یکهزار هکتار برسد.

وی گفت: افزایش رطوبت ذخیره شده در خاک مهم‌ترین عامل تولید درمناطق خشک وکم‌بارش است و باقی ماندن بقایای گیاهی بر روی سطح خاک و همچنین افزایش مواد آلی خاک، کاهش نیروی کار و انرژی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری از مهمترین مزایای خاک ورزی حفاظتی است.

این مسئول بیان کرد که کاهش تردد ادوات خاک ورزی در مزرعه و صدمه کمتر ساختمان خاک از مزایای اجرای خاک ورزی حفاظتی است. در خاک ورزی مرسوم ۶ تا هفت بار تردد در مزرعه برای کشت، علاوه بر تخریب ساختمان خاک هزینه بسیاری دارد و این در حالی است که در خاک‌ورزی حفاظتی رایج در گرمسار فقط ۲ یا حداکثر سه بار ادوات خاک ورزی به سطح مزرعه می‌روند.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار افزود: کشت محصول در بقایای گیاهی سال قبل با دستگاه‌های مستقیم کار، حذف شخم عمیق در خاک و جایگزینی شخم سبک و استفاده از ادوات کم‌خاکورزی از روش‌های متداول خاک‌ورزی حفاظتی توصیه شده به کشاورزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟