Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@14:42:29 GMT

رضایتمندی 98.5 درصدی مخاطبان نمایشگاه کتاب از بانک شهر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۵۹۱

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایتمندی 98.5 درصدی مخاطبان از عملکرد این بانک در نمایشگاه کتاب تهران گفت: قدردان این حسن نظر هستیم و تمامی تلاش خود را انجام می دهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل این بانک در حاشیه بازدید از سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به این که امسال بانک شهر برای سومین سال ، عاملیت نمایشگاه کتاب تهران را پذیرفت، گفت: طی این سالها  با  خلاقیت و  نوآوری ، خدمات متنوعی به اهالی کتاب و ناشران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: صدور بن کارت ها  به روش های غیر از بن کارت فیزیکی از جمله خدمات منحصر به فرد این بانک بود  که علاوه بر کاهش  هزینه ها  از تولید کارتهای پلاستیکی و اسیب به محیط زیست نیز جلوگیری کرد به طوری که 37 درصد از بن کارت های تخصیص یافته به متقاضیان به روش های غیر از فیزیکی بوده است .

وی با اشاره به  رضایت 98.5 درصدی مخاطبان در نظر سنجی این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: قدردان همه مخاطبان این نمایشگاه هستیم و تمامی تلاش خود را انجام می دهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.

وی  با بیان این که 37 درصد از بن کارت های صادرشده برای طلاب و دانشگاهیان به روش های الکترونیکی و غیر فیزیکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، افزود:  بخشی از متقاضیان در زمان ثبت نام درخواست فعال شدن یارانه خود را باNFC داشتند  که با تجهیز دستگاههای پرداخت، بدون هیچ مشکلی قادر به مصرف بن ها بودند.

مدیر عامل  بانک شهر با اشاره به تراکنش های صورت گرفته در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  از طریق بن کارت های الکترونیکی افزود:  امسال برای اولین بار در کشور  اعتبار بن کارتها   بر روی کارت ملی هوشمند فعال شد که ما  برای برنامه ریزی این نوع خدمت ، قدردان سازمان ثبت احوال کشور  هستیم  چرا که  این سازمان به سرعت  طی ده روز  پس از انعقاد تفاهم نامه ، همکاری ها را اغاز کرد  تا  زیرساخت  های بانک  شهر وثبت احوال  به یکدیگر متصل شود. 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر نمایشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها