Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:28:29 GMT

عملیات ساخت سیلوی گندم ۱۰۰ هزار تنی در شهرستان آوج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۸۲۲

عملیات ساخت سیلوی گندم ۱۰۰ هزار تنی در شهرستان آوج آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات ساخت سیلوی گندم ۱۰۰ هزار تنی روز شنبه با حضور حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده اسبق بوئین زهرا و قزوین در مجلس شورای اسلامی، بابایی صالح نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آوج و حجت الاسلام علیخانی نماینده ادوار مجلس و حاجی ملکی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آوج در روستای حسن آباد از توابع این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آوج در این مراسم گفت : سالیانه حدود ۵۰ هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان آوج، بخاطر فاصله زیاد سیلوهای موجود در استان از این شهرستان مشکلات زیادی را در هنگام برداشت گندم برای کشاورزان ایجاد کرده است.

هومن حاجی ملکی افزود: به حمداله با حمایت مسئولین استانی و شهرستان و سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی در زمینی به مساحت دو هکتار در روستای حسن آباد این شهرستان توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

به گفته ی وی؛ فاز اول این طرح با ظرفیت ۲۵ هزار تن در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

حاجی ملکی گفت : شهرستان آوج در تولید محصول گندم جایگاه خوبی دارد بنابراین احداث سیلوی ذخیره سازی گندم در این شهرستان لازم و ضروری است.

کد خبر 4293941

منبع: مهر

کلیدواژه: آوج جلال ملکی جهاد کشاورزی قزوین بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهرکرد برجام یاسوج بارش باران کهگیلویه و بویراحمد مشهد اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد

ایوب کرد تمینی بیان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم‌پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.
 
وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم‌پاشی توسط سه تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و‌ درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا‌ بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد