Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در بازدید از پروژه پل قدس با اشاره به این که سیاست کاری این پروژه، بهره برداری از پل قدس در سه فاز بوده است افزود: فاز نخست آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن که عرشه اصلی است با تامین 7 هزار تن آهن آلات اعم از میلگرد و ورقه در یک زمانبندی مشخص به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل بیان کرد: اتمام پروژه پل قدس نیازمند بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار است که شهرداری اردبیل متعهد شده 50 درصد آن را به زودی به پیمانکار پرداخت کند تا عملیات این پروژه اجرایی شود.
لطف اللهیان با اشاره به این که به دلیل شرایط جوی در ماههای اخیر روند اجرایی پل قدس از سرعت حداکثری برخوردار نبوده است، گفت: با شروع فصل کاری به جدیت پشتیبان پیمانکار اجرایی این پروژه هستیم.
وی در خصوص تامین مواد آهن آلات و مصالح این پروژه در شرایط اقتصادی امروز کشور گفت: با توجه به تغییرات قیمت مصالح مورد نیاز این پروژه به هیچ عنوان متوقف نبوده و تمام اهتمام و تلاش عوامل فنی و اجرایی بر این است تا عرشه اصلی این پل به جدیت پیشروی کند.
شهردار اردبیل گفت: با بهره‌برداری از فاز اول این پروژه هرچند بار ترافیکی در این محدوده بیشتر است، اما امیدواریم با تکمیل شدن پل اصلی از بار ترافیکی این محدوده کاسته شده و مشکل ترافیک شهری حل شود.
وی از ورود بیش از 360 سرویس حمل و نقل و تریلی قالب های آهنی مورد نیاز پل قدس در روزهای آتی به اردبیل خبر داد و افزود: سازه های نگهبان در این پروژه به کار گرفته می‌شود تا استفاده از این سازه باعث مسدود شدن خیابان‌ها در حین اجرای پروژه نشود./

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پل قدس آهن آلات ترافیک حمل و نقل شهرداری اردبیل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است