Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن در  امروز «شنبه» از ساعت 15:30 به میزبانی تایلند به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم کشورمان در این دیدار به شرح زیر است:

فرزانه توسلی، طاهره مهدی پور، لیلا خدا بنده پور، فاطمه ارژنگی، سارا شیربیگی، فرشته خسروی، فرشته کریمی، فاطمه پاپی، مهسا کمالی، نسیمه غلامی، نسترن مقیمی، فهمیه زارعی، فاطمه اعتدادی، آرزو صدقیان زاده

 در دقایق ابتدایی این دیدار بازیکنان ژاپن به دلیل تکنیک بالای فاطمه اعتدادی چند مرتبه روی او خطا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرزانه توسلی، دروازه بان ایران در نیمه اول توانست تمام شوت‌ها و حملات تیم ژاپن را مهار کند.  نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در   نیمه دوم را ملی پوشان کشورمان با قدرت بیشتری آغاز کردند.   دقیقه یازده سارا شیربیگی توانست گل اول را وارد دروازه حریف کند.  دقایقی بعد فرشته کریمی توانست گل دوم ایران را بازیرکی تمام وارد دروازه ژاپن کند.  پس از ۲ گل اول ایران شیرازه تیم ملی فوتسال ژاپن بهم ریخت و سارا شیربیگی توانست گل دوم خودش و سوم ایران را به ثمر برساند. گل چهارم کشورمان را بازهم سارا شیربیگی به ثمر رساند و توانست هتریک کند. گل پنجم ایران توسط فهمیه زارعی به ثمر رسید.

گفتنی است در دیدار رده بندی این مسابقات تیم‌های تایلند و ویتنام به مصاف هم رفتند و تیم میزبان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهند و روی سکوی سوم بایستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت ژاپن فوتسال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر