Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@03:12:42 GMT

مشتری مداری راهبرد اصلی در حوزه کسب و کار است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۹۳۸۸

به گزارش ایلنا از ساری،محمد محمد پور عمران بعدازظهر امروز در ششمین همایش استانی تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه توجه به حقوق مصرف کنندگان از آموزه های دینی ما به شمار می آید ،اظهار داشت: امیدواریم همه ی دستگاه های اجرایی با راهبرد واحد برای ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتریان گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با تاکید بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان گفت: در حوزه تولید از 60 پرونده اقتصادی موردبررسی قرار گرفت 16 بنگاه اقتصادی که در ارزیابی نمره ی 70 به بالا داشتند به عنوان واحد نمونه انتخاب شدند.

محمدپور،کیفیت،رضایتمندی مشتری،خدمات قبل،حین و بعد و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را از شاخصه های مهم برای ارزیابی واحدهای نمونه اقتصادی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف کننده فرهنگی مدرن به شمار می آید، ادامه داد:مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا،در این مراسم از واحدهای نمونه اقتصادی استان و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل بعمل آمد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق دستگاه های اجرایی سازمان صنعت معدن و تجارت کسب و کار مصرف کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان

 مسعود کیانی، پژوهشگر و محقق زمین شناسی و مدیر موسسه گوهرشناسی و شهاب سنگ شناسی واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی، درباره نتیجه یک آزمایش بر روی نمونه شهاب سنگی گفت: شهاب سنگ قطعاتی از اجسام فضایی مانند سیارات، سیارک‌ها و ستاره‌های دنباله دار هستند که در فضا سرگردان بوده و روی یک سیاره یا سیارک فرود می‌آیند. این سنگ‌ها دارای انواع مختلفی بوده که در چهار نیم میلیارد سال قبل شکل گرفته است و بدون هیچ تغییر شیمیایی قابل توجه‌ای در فضا در حال حرکت هستند که به آنها شهاب واره می‌گویند. هنگامی که این سنگ‌ها بر روی زمین سقوط می‌کنند به آنها شهاب سنگ گفته می‌شود.

وی در ادامه به کشف جدید پژوهشگران اشاره کرد و گفت: اخیرا فردی از یکی روستا‌های استان لرستان قطعه‌ای از یک نمونه سنگ فلزی که دارای چگالی بالا و جذب آهن ربای قوی بوده را به موسسه گوهرشناسی کیپا (کیانپارس) ارسال کرد. با توجه به مشکوک بودن این سنگ از نمونه ارسالی با استفاده از مقاطع میکروسکوپی و نمونه‌های شیمیایی آنالیز شده توسط میکروسکوپ الکترونی دانشگاه خوارزمی تهران این سنگ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

این محقق تصریح کرد: در این آزمایشات تخصصی و دقیق مشخص شد این نمونه با توجه به وجود بافت ویدمن اشتاتن (بافت مخصوص شهاب سنگ‌های آهنی) و درصد آهن و نیکل بالا یک قطعه شهاب سنگ آهنی است. در نمونه آزمایشی میزان خلوص آهن بالای نود درصد و مقدار نیکل حدود ۸ درصد است.

وی بیان کرد: طی مطالعات تکمیلی مشخص شد این شهاب سنگ مربوط به هسته یک سیاره یا سیارک بوده که طی برخورد‌های فضایی بین اجرام فضایی متلاشی شده و قطعاتی از آن در فضا فاصله زیادی را طی کرده و سپس در سرزمین ایران فرود آمده است.

منبع: ایسنا

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز