Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک، در حمله شنبه شب مبارزان يمني به چندين مقر و موضع نظاميان سعودي و مزدوران سعودي آنان در استان جيزان در جنوب غرب عربستان ، شماري از سعودي ها و مزدوران آنان به هلاکت رسيدند و تعدادي ديگر زخمي شدند.

 يک منبع نظامي در استان صعده در مناطق مرزي با عربستان سعودي اعلام کرد توپخانه جنبش انصارالله يمن شنبه شب محل تجمع نظاميان ارتش سعودي و همچنين مزدوران وابسته به عبد ربه منصور هادي ( رئيس جمهور مستعفي و فراري يمن ) را در ملحمه ، قله الشخف و معريضه در جيزان هدف قرار داد و بر اثر آن شماري از نظاميان سعودي و مزدوران وابسته به منصور هادي کشته يا زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين منبع افزود مبارزان وابسته به جنبش انصارالله همچنين با موشک هاي کاتيوشا و گلوله هاي توپ محل تجمع نظاميان سعودي و مزدوران آنان را در بوابه الموسم در جيزان هدف قرار دادند.
همچنين تک تيراندازان وابسته به جنبش انصارالله يمن سه مزدور يمني را در غرب پايگاه نظامي السديس در نجران هدف قرار دادند و به هلاکت رساندند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مبارزان يمن هلاکت مزدوران سعودي جيزان بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم بین شمال و جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گفته این منابع، چند فروند بالگرد برای جابجایی مجروحان در این منطقه به زمین نشسته است.

بخش سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فعلا اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران اسرائیلی را در محور نتساریم هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

کد خبر 847907 منبع: تسنیم برچسب‌ها رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا