Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان شناسایی و بررسی می‌شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین فرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از توان نخبگان فرهنگی و دانشگاهی از سیاست‌های بنیاد نخبگان استان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بوده و براساس همین سیاست برگزاری کارگاه‌های آموزشی و علمی در دستورکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کارگاه «سلامت روانی، راهکارهای ارتقاء و چالش های پیش رو» با همکاری دانشگاه یاسوج ویژه مستعدین برتر و خانواده‌های آنان برگزار شد.

فرخی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان در راستای رسالت‌های خود نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در کشور و استان نیز حساس است، گفت: این بنیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه فرهنگی طراحی کرده که به مرحله اجرا می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: در اولین اقدام در اجرای برنامه‌های فرهنگی بنیاد استان در سال 97، کارگاه‌ آموزشی«سلامت روانی، راهکارهای ارتقاء و چالش‌های پیش رو»   به مدت 9 ساعت با همکاری دانشگاه یاسوج و در آزمایشگاه روانشناسی این دانشگاه برگزار شد.

فرخی تحولات و تغییرات اتفاق افتاده در دنیا و تاثیر آن بر سبک زندگی، سطوح روابط خانواده و دوستان و اختلالات روان تنی، استرس و مقابله، پیشگیری از جمله سرفصل های این کارگاه ذکر کرد و افزود: تاب آوری، بهزیستی ذهنی و روانشناختی، تنظیم هیجان، مخاطرات سلامت روان علی رغم توسعه صنعتی و پیشرفت فناوری و راهبردهای ارتقاء سلامت روان از دیگر سرفصل هایی بود که در این کارگاه به آن پرداخته شد.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان در مسائل فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی تر در سال 97 فعالیت می‌کند، ادامه داد: نخبگان و مستعدان برتر بهترین مشاوران جامعه بوده که تلاش خواهیم کرد از توان آنها برای توسعه استان در ابعاد مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏