Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه خیریه صنایع دستی بیماران اعصاب و روان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نمایشگاه خیریه صنایع دستی بیماران اعصاب و روان به همت تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا(س) واحد‌ دزفول و با همکاری دانشجویان انجمن علمی پرستاری این واحد دانشگاهی به سرپرستی دبیر این تشکل برگزار شد و علاوه بر غرفه‌های صنایع دستی اعصاب روان، شامل غرفه‌های انجمن بیماران تالاسمی، انجمن بیماران هموفیلی، انجمن بیماران ام اس و انجمن علمی پرستاری نیز بود که در این غرفه‌ها اطلاعات و گزارشات مفیدی در رابطه با این بیماری‌ها و همچنین خدمات سلامت همچون تست دیابت و فشارخون ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال اسلامی پناه دبیر تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا اظهار کرد: «در این نمایشگاه وسایل و صنایع دستی که توسط بیماران اعصاب و روان مرکز شفا(دکتر پاشا) تولید شده بودند به فروش رسیدند و درآمد نمایشگاه صنایع دستی بیماران اعصاب و روان به مرکز شفا تحویل داده شد تا برای خدمت‌رسانی و درمان همین بیماران مورد استفاده قرار گیرد.

اسلامی پناه افزود: «این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های صنایع دستی اعصاب روان، شامل غرفه‌های انجمن بیماران تالاسمی، انجمن بیماران هموفیلی، انجمن بیماران ام اس و انجمن علمی پرستاری نیز بود که در این غرفه‌ها اطلاعات و گزارشات مفیدی در رابطه با این بیماری‌ها و همچنین خدمات سلامت همچون تست دیابت و فشارخون ارائه شد.»

اسلامی پناه با توجه به اینکه دانشجویان انجمن علمی پرستاری زحمت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده داشتند، گفت: «دانشجویان فعال انجمن پرستاری عبارتند از؛ خانم‌ها فاطمه بسطامی، معصومه رضایی، اسما شریفی، اسما رحیمی، نیلوفر حاتم‌وند، مهناز نجفی زاده و آقایان علی سجادی‌نژاد، محمد طاهری و محمدنبی فریادیان؛ محسن چگین معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دزفول نیز در برگزاری این نمایشگاه خیریه تلاش‌های زیادی انجام داد.»

وی خاطرنشان کرد: «نمایشگاه خیریه صنایع دستی بیماران اعصاب و روان به مدت ۳ روز از صبح تا ظهر در کنار در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، شرکت‌های دانش بنیان و اصحاب رسانه در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد. 

 نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش سازمان اوقاف در اقتصاد کشور گفت: ماهیت وقف بیت‌المال، بودجه دولتی یا عمومی نیست. ماهیت وقف وقف است. اگر در امور وقف کسی بتواند جایگاهش را محکم کند، محاکم از حضورش استقبال می‌کنند. اگر وقف بیت‌المال بود، دولت آن را با قانون اداره می‌کرد. پس وقف یک نهاد سرمایه‌ای و پولی در نهاد اسلامی است، که تعریف خودش را دارد. 

حجت‌الاسلام خاموشی ادامه داد: در این نمایشگاه شما موقوفاتی را می‌بینید، که متولی دارد و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند. ما هم نقش نظارتی داریم. سازمان وقف سه گزاره دارد. ابتدا باید موقوفات را حفظ کرد. در حفظ موقوفات کار‌های ثبتی و حقوقی زیادی انجام شده است. طی دو سال اخیر چندین برابر امور وقف سند تک برگی گرفته شد. ان شاء‌الله تا سال آینده مساحت مشخص امور وقفی را در نقشه ثبت می‌کنیم. صدور سند تک برگی میزان دعاوی بر امور وقف را نزدیک به ۷۰ درصد کاهش داده است. 

نماینده ولی فقیه افزود: گزاره دوم افزایش منافع است. موقوفات تقسیم‌بندی منفعتی انتفاعی دارد. ما صد‌ها نقطه وقف در بیمارستان داریم، که هنوز بیمارستان ساخته نشده و لازم است خیّرین به میدان بیایند. بیش از ۱۲۰۰ درمانگاه و بیمارستان احداث شده، ولی صد‌ها نقطه معطل ساخت مانده است. البته مهمترین موقوفات در دسته منفعتی قرار می‌گیرند. یعنی واقف گفته درآمد حاصل از وقف را صرف ایتام، قرآن، علم و ... کنید. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه