Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد در حالی با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید که "سارا شیربیگی" بازیکن کرمانشاهی این تیم نیز با زدن 9 گل عنوان خانم گلی این رقابت ها را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت تیم ملی فوتسال بانوان ایران عصر امروز (22 اردیبهشت) با درخشش سارا شیربیگی فوتیالیست کرمانشاهی خود 5 بر 2 مقابل تیم قدرتمند ژاپن غلبه و برای دومین بار قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیربیگی در این دیدار به تنهایی سه گل در دقایق 28، 30 و 31 مسابقه برای ایران به ثمر رساند تا در کنار دو گل فرشته کریمی و فهمیه زارعی تیم ایران با اقتدار ژاپن را شکست داده و بر بام فوتسال آسیا بایستد.

بازیکن کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با سه گلی که در دیدار فینال به ثمر رساند 9 گله شد و در کنار فاطمه اعتدادی دیگر ورزشکار کشورمان و آنا آشیمیرو از ژاپن مشترکا به عنوان خانم گل رقابت های فوتسال قهرمانی 2018 آسیا دست یافت و کفش طلا را از آن خود کرد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد تیم ایران به دلیل قرار گرفتن در گروهی سه تیمی، یک مسابقه کمتر از ژاپن که در گروهی چهار تیمی قرار داشت، برگزار کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدارهای مرحله گروهی برابر ترکمنستان 14 بر صفر و مقابل ازبکستان 9 بر 2 پیروز شد، دیدارهایی که سارا شیربیگی در آن ها موفق به زدن 4 گل برای کشورمان شد.

بانوان فوتسالیست ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین رفت و در این مسابقه نیز 4 بر 2 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت، مسابقه ای که بازیکن کرمانشاهی این تیم موفق به زدن یک گل شد.

تیم فوتسال بانوان ایران در دیدار ماقبل فینال نیز با 5 گل که یکی از ان ها توسط شیربیگی به ثمر رسید ویتنام را از پیش رو برداشتند تا به دیدار فینال صعود و در این مرحله نیز با شکست دادن 5 بر 2 ژاپن قهرمان شوند.

پس از مسابقات سال 2015، این دومین عنوان قهرمانی است که بانوان ملی پوش فوتسال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا کسب می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر