Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:57:01 GMT

راهپیمایان نماز جمعه تهران: «آقای ترامپ غلط می کنید »

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۱۱۸۸

راهپیمایان نماز جمعه تهران: «آقای ترامپ غلط می کنید »

به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه تهران امروز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از درب های خروجی نماز جمعه که در محل دانشگاه تهران برگزار شد به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کرده و عهد شکنی ترامپ رئیس جمهور آمریکا و تهدید ملت ایران از سوی وی را محکوم کردند.
راهپیمایان با شعارهایی از جمله « مرگ بر آمریکا» ، « مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود » از سران استکبار جهانی ابراز انزجار کرده و با سردادن شعارهایی همچون « ای رهبر آزاده آماده ایم آماده » ، « این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده » و «ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای» بر آمادگی خود برای مقابله با مکر و کید دشمنان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین محکومیت عهدشکنی و دشمنی آمریکا و ترامپ از جمله « آقای ترامپ غلط می کنید » بر محکومیت سیاست های خصمانه آنان تاکید کردند.
آتش زدن پرچم امریکا از دیگر بخش های این راهپیمایی بود.
در پایان این راهپیمایی ضدآمریکایی که تا میدان انقلاب ادامه داشت قطعنامه پایانی قرائت شد.
در این قطعنامه بهانه‌جویی‌ها و اقدام جنون‌آمیز ترامپ ابله با ایجاد جنگ روانی، عهدشکنی و خروج یک‌جانبه از برجام و اظهارات سخیف او علیه ایران‌مقتدر، اثبات‌ کننده مجدد خوی استکباری سردمداران کفرپیشه طاغوت ‌اعظم آمریکای جنایت‌پیشه دانسته شده است.
این قطعنامه همچنین آمده است: ما تظاهرات کنندگان با شناخت کامل از اهداف شوم و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ آمریکا که برای سیطره سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خویش بر جهانِ زیرسلطه از هیچ جنایتی خودداری نمی‌نماید، کماکان آمریکای جهان‌خوار را دشمن شماره یک بشریت و تروریست بالذات دولتی دانسته و شدیداً آن را محکوم می‌نماییم.
در این قطعنامه همچنین اضافه شده است: مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر تعلیق اولیه فعالیت‌های هسته‌ای و مذاکرات هسته‌ای منتجّ به امضای قرارداد موسوم به برجام، علیرغم بی‌اعتمادی مستدل، منطقی و آینده‌نگرانه معظّم‌له نسبت به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانانش که نه تنها مانع اقدامات مقامات نشدند بلکه با درایت و هوشمندی مستمراً دولت و تیم مذاکره کننده را تایید فرمودند، حجّت را بر همگان تمام کرد، لذا واقع‌بینی و عبرت‌آموزی از وقایع سال‌های اخیر و التزام عملیِ بی‌چون و چرا به منویات مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی را مصرانه از تمامی دست‌اندرکاران و گروه‌ها خاصه مسئولین محترم اجرایی خواهانیم.
راهپیمایان با شعار « الله اکبر خامنه ای رهبر» بندهای این قطعنامه را مورد تایید قرار می دادند.
تهرام/ 6139 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی مرگ نماز جمعه ترامپ موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران صبح امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • نماز جمعه تهران
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد