Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@20:46:23 GMT

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در چهار محال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۳۶۹۸

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: به رسم هر سال و در آستانه ی ماه مبارک رمضان همایش مبلغین و مبلغات اعزامی و بومی استان چهار محال و بختیاری با عنوان «طلایه داران تبلیغ» در مصلی نماز جمعه ی شهرکرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن نوبخت افزود: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 با فراخوان انجام شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، میزبان روحانیون اعزامی و بومی خواهیم بود و در این همایش از سخنان نماینده ی محترم ولی فقیه در استان، حجت الاسلام نکو نام بهره مند خواهیم شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال هزار و 100 نفر مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به فعالیت تبلیغی مشغول شوند .

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی همچنین بیان کرد: در این همایش فرماندهی نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مرتبط هم شرکت می کنند و سخنان و نکته های خود را به مبلغین اعزامی انتقال می دهند.

وی گفت: بعضی از اولویت هایی که روحانیون اعزامی باید در طول مدت تبلیغ از آن آگاهی داشته و در سخنرانی ها مد نظر قرار دهند و واقعا لازم و ضروری است در این همایش برای مبلغان اعزامی بیان می‌شود و به همین دلیل باید تمامی مبلغان در این همایش یک روزه حضور داشته باشند.

نوبخت افزود: در ماه مبارک امسال دو نفر مبلغ ویژه به منظور برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم استان حضور می یابند که حجت الاسلام محامد یزدی در شهرکرد و حجت الاسلام عبدالرزاق پیردهقان در شهرستان بروجن فعالیت تبلیغی خود را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: ان شاء الله در ماه مبارک رمضان سعی می کنیم تمام مناطق روستایی و شهری از وجود روحانیون اعزامی بهره مند شوند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: همایش استانی طلایه داران تبلیغ تبلیغات اسلامی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد