Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مصوبات جلسه شوراي فني تيم‌هاي ملي کشتي آزاد پس از برگزاري مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از فدراسيون کشتي، مصوبات اين نشست که صبح امروز (دوشنبه 24 ارديبهشت ماه) در محل خانه کشتي عبداله موحد تهران برگزار شد، به شرح زير است:
1- با استناد به مفاد بند سيزدهم از بخش "توضيحات" فرآيند انتخاب تيم هاي ملي در سال 97-96، بدينوسيله اسامي کشتي‌گيران واجد شرايط و مورد نظر کادر فني تيم ملي بزرگسالان کشتي آزاد، براي حـضور در مـسابقات بـازي‌هـاي آسيـايي جاکارتا و رقابت‌هاي جهاني مجارستان، جهت ارزيابي هاي نهايي اعلام مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به توضيـح اسـت اعـضاء تيـم مـلي کشتي آزاد ايران در رقابت‌هاي بازي هاي آسيايي و جهاني 2018، بر مبناي نتايج حاصل از مسابقه مرحله نهايي انتخابي تيم ملي، کارنامه و عملکرد خارجي کشتي‌گيران برتر اين رقابت‌ها در هر وزن در مـسابقات پيشين و تورنمنت‌هاي پيش رو، و عملکرد اردويي کشتي‌گيران مذکور، از ميان کشتي‌گيران برتر مسابقات انتخابي مرحله نهايي تيم ملي در هر وزن، براي رقابت‌هاي يادشده انتخاب خواهند شد. ترکيب نهايي پيشنهادي از سوي کادر فني تيم ملي کشتي آزاد، در زمان مناسب، جهت بررسي و اعلام نظر به شوراي فني تيم ملي ذيربط ارائه خواهد گرديد.
57 کيلوگرم: رضا اطري – مهران رضازاده
61 کيلوگرم: باقر يخکشي – محمد رمضانپور
65 کيلوگرم: حسن مرادقلي – مهران نصيري – يونس امامي
70 کيلوگرم: ميثم نصيري – نيما اشفاقي
74 کيلوگرم: مصطفي حسين‌خاني – سعيد داداش‌پور
79 کيلوگرم: اميد حسن تبار – عليرضا قاسمي – عزت اله اکبري
86 کيلوگرم: حسن يزداني – کامران قاسم‌پور
92 کيلوگرم: محمدجواد ابراهيمي – عليرضا کريمي
97 کيلوگرم: عليرضا گودرزي – مجتبي گليج
125 کيلوگرم: پرويز هادي – يداله محبي
2- کليه کشتي‌گيراني که مجوز حضور در رقابت‌هاي انتخابي مرحله اول و نهايي رده سني بزرگسالان را دارا بوده‌اند ( به شرط دارا بودن وضعيت سني مناسب)، و نفرات اول تا ششم مسابقات انتخابي تيم ملي جوانان در سال فني 97-96 ، مجاز به حضور در مسابقات انتخابي تيم ملي اميد خواهند بود.
تبصره اول: استان‌هاي دسته الف آخرين قهرماني کشور بزرگسالان در هر رشته هر کدام 3 کشتي‌گير، در دسته ب آخـرين قهـرماني کـشور بزرگـسالان هـر کدام 2 کشتي‌گير و در دسته ج قهرماني کشور بزرگسالان هر کدام يک کشتي‌گير‌، سهميه‌اي مازاد بر نفرات يادشده خواهند داشت.
تبصره دوم: تيم‌هاي اول از آخرين قهرماني کشور در هر دسته، به ترتيب مي توانند پنج (الف)، چهار (ب) و سه (ج) کشتي‌گير در مسابقه انتخابي تيم ملي اميد داشته باشند.
تبصره سوم: با توجه به محدود بودن فاصله زماني ميان مسابقات جهاني جوانان و بازي‌هاي آسيايي بزرگسالان با مسابقات اميدهاي جهان در کشتي آزاد و امکان حضور کشتي‌گيران واجد شرايط در رده سني اميد در تيم‌هاي ملي شرکت کننده در مسابقات مذکور، کادر فني تيم‌هاي ملي اميد مي تواند از ميان نفرات برتر رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي اميد، مدال آوران زير 23 سال بازي‌هاي آسيايي و مدال آوران مسابقات جوانان جهان سال 2018 فرد برتر هر وزن را براي حضور در مسابقات جهاني اميد تعيين جهت تائيد نهايي به شوراي فني تيم‌هاي ملي کشتي ذيربط اعلام کند.
- موضوع تقاضاي آقايان حسن رحيمي، رضا يزداني، کميل قاسمي و مسعود اسماعيل‌پور، قهرمانان ارزنـده کشـورمـان، کـه بـه دلايـل مـختلفي از جـمله آسيــب ديـدگـي، شـرايـط نـامنـاسب روحي و نـاآمـادگـي بـدني امـکان حضور در مسابقات انتخابي تيم ملي در مرحله اول و مرحله نهايي را نداشـته‌انـد، از سـوي اعضـاي شـوراي فني مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد با توجه به تعدد و شدت آسيب ديدگي‌هاي کشتي‌گيران مذکور در چند سال گذشته، تلاش ناموفق اين عزيزان براي رسيدن به شرايط آمادگي در چند مسابقه پيشين به دليل شرايط نامناسب رواني و آسيب ديدگي‌هاي ذکر شده و در واقع نامشخص بودن وضعيت جسمي و رواني کشتي‌گيران متقاضي فوق الذکر جهت طي مراحل سنگين آمادگي فني و جسمي براي حضور در مسابقات، همچنين ضرورت احترام به حقوق کشتي‌گيراني که در مسابقات انتخابي تيم ملي با اخذ مجوز از ساير مسابقات داخلي - ملي حضور داشته‌اند و در نهايت اهميت حفظ جايگاه اجتماعي و فني چهار قهرمان بزرگ يادشده که سال‌ها براي کشور کسب افتخار نموده‌اند، ضمن عدم موافقت با تقاضاي اعطاي مجدد مجوز براي تجديد مسابقات انتخابي تيم ملي به نامبردگـان، از ايـن عزيزان براي حضور (اختياري) در اردوهاي تيم ملي و انتقال تجربيات ارزشمندشان به کشتي‌گيران جوان کشور استفاده شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟