Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری دوره های مربیگری در حوزه های مختلف ورزش کوهنوردی را داراست .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ محمد فلاحی در جلسه ارزیابی برگزاری آزمون کشوری مربی گری درجه سه کوهپیمایی اظهار کرد: با توجه به اینکه استانمان برای اولین بار در این سطح میزبان این دوره از مربیگری بود ، بحمدالله با اعلان نظر فدراسیون و مدرسین محترم  به نحو مطلوب و رضایت بخشی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فلاحی با اشاره به اقلیم جغرافیایی استان گلستان و مهیا بودن بسترهای لازم طبیعی برای فعالیت شاخه های مختلف ورزش کوهنوردی از جمله کوهپیمایی ، دره نوردی ، غارنوردی و سنگنوردی و ...، ظرفیت خوبی را برای برگزاری دوره های آموزشی و خصوصا مربیگری فراهم نموده است .

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان تصریح کرد: ما توانستیم این برنامه بزرگ کشوری را در استان گلستان به شکل ایده آل برگزار کنیم، که البته این مقدمه کار بزرگتری خواهد بود که دوره تکمیلی آن در نیمه دوم تابستان سالجاری برگزار میشود .

فلاحی در ادامه گفت: بنده از تک تک کسانی که در این دوره زحمتی را متقبل شدند و با جان و دل وقت گذاشتند سپاسگذاری می کنم، انصافا اراده و همدلی شما عزیزان مثال زدنی بود  .

وی با ابراز امیدواری از اینکه دوره تکمیلی مربیگری درجه 3 کوهپیمایی در استانمان برگزار گردد، تاکید کرد: با رایزنی که با فدراسیون صورت گرفته به شرط مهیا نمودن بستر و مقدمات لازم ، استان گلستان بعنوان استان معین میزبان قبول شدگان کشوری برای طی نمودن دوره تکمیلی 6 روزه مربیگری کوهپیمایی هم برای آقایان و هم بانوان خواهد بود .

در پایان این جلسه هر یک از مسئولین ستاد برگزاری  به ارائه و بررسی نقاط ضعف ، قوت و پیشنهاد برای بهبود هر چه بهتر برنامه های انجام شده در آینده ارائه کردند تا مورد استفاده برنامه های آتی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟