Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@23:49:26 GMT

خولیو آرژانتین را پس از لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ ترک می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۴۶۰۳

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت worldofvolley، رئیس باشگاه والیبال مودنا ایتالیا رسما اعلام کرد که با خولیو ولاسکو، سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی ایران به توافق نهایی رسیده و شایعات اخیر درباره بازگشت ولاسکو محقق شد.

پدرینی، رئیس باشگاه مودنا گفت: خولیو را انتخاب کردم چون او مردی است که موفق شد تاریخ ورزش مودنا را تغییر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم او مربی استثنایی است.

ولاسکو درباره دلیل ترک تیم ملی آرژانتین این طور گفت: می خواهم هواداران تیم ملی آرژانتین بدانند که من از رئیس فدراسیون درخواست کردم تا قراردادم را بعد از مسابقات لیگ ملت های والیبال در ماه سپتامبر امسال ۲۰۱۸ به پایان دهد. مشکلاتی خانوادگی دلیل این تصمیم بود و نمی خواهم سختی کار در آرژانتین را دلیل این تصمیمم بدانم.

ولاسکو در کارنامه خود هدایت مودنا را در سال های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ دارد و با این تیم ۹ عنوان قهرمانی را در آن سال ها به دست آورده بود. ولاسکو در سال ۲۰۱۱ نیز وظیفهه مربی‌گری تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفت. او تیم ایران را برای نخستین بار، در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی رساند. این تیم، تحت هدایت ولاسکو شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۱۱ لقب گرفت. همچنین تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولاسکو، با برتری مقابل مصر و ژاپن در مسابقات انتخابی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ برای اولین بار از آغاز لیگ جهانی والیبال، به این مسابقات راه یافت.

انتهای پیام/س

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران