Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ پس از خروج آمریکا از برجام در هفته گذشته برخی خبرها درباره تمایل شرکت انی ایتالیا به خروج از طرح های توسعه میدان های نفتی ایران منتشر شد که تاکنون به طور رسمی، چنین ادعایی تایید نشده است.

امروز (دوشنبه) اعلام شد طرح‌های توسعه پیشنهادی از شرکت‎های انی ایتالیا و اکتشاف و تولید غدیر در یکصد و پنجاه و سومین جلسه کمیته مشاوران مخازن شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش شرکت ملی نفت، بررسی این طرح ها به این کمیته ارجاع داده شده بود.

میدان نفتی دارخوین در 4٠ کیلومتری شمال شهر خرمشهر و در محدوده دشت آبادان قرار دارد.

شرکت انی ایتالیا توسعه فازهای نخست و دوم این میدان را در قالب قرارداد بیع متقابل عهده‎دار بود و اکنون بررسی‎ها برای مشخص شدن توسعه‎دهنده مرحله سوم این میدان در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست ایتالیا میدان نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان