Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:09:59 GMT

مساجد گلستان با انجام غبارروبی به استقبال ماه رمضان می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۵۵۶۹

مساجد گلستان با انجام غبارروبی به استقبال ماه رمضان می‌روند

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن و مناجات با خداوند متعال است که ادعیه‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگی زیادی توسط این ماه در مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان تنها ماهی است که با دعای مخصوص می‌توان به استقبال آن رفت و در پایان با دعای دیگر با آن وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه نظافت در اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: همه‌ساله دهه آخر ماه شعبان به‌عنوان دهه غبارروبی مساجد نام‌گذاری می‌شود تا آماده برگزاری ماه مهمانی خوب خدا شوند.

وی تصریح کرد: مسجد خانه خدا است و جزء مقدس‌ترین مکان‌ها محسوب می‌شود.

ولی نژاد با بیان اینکه خدمت کردن به این خانه شرافت به همراه دارد و انسان را بزرگ می‌کند، اظهار کرد: با فرارسیدن ماه رمضان مؤمنان در مساجد بیشتر از هر زمان دیگر رفت‌وآمد می‌کنند لذا این مکان مقدس باید آماده و پذیرای مهمانان خوب خدا باشند.

وی یادآور شد: دهه غبارروبی زمانی است که برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده شویم و امید است همه شهرها و روستاها نسبت به انجام این کار اقدام کنند چراکه در این ایام برنامه‌های مختلفی همچون ادای نماز جماعت، جلسات قرآن، پاسخ به سؤالات احکام در مساجد اجرا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اکنون بیش از دو هزار مسجد در سطح استان گلستان وجود دارد که این خود نشان دین‌داری مردم این منطقه است و همه این‌ها با انجام غبارروبی به استقبال ماه مبارک رمضان خواهند رفت.

کد خبر 4296307

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان یاسوج برجام بارش باران کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود