Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@21:33:44 GMT

تلاش لندن برای ادامه برجام

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۵۶۳۰

«بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که لندن تلاش می‌کند تا فعالیت‌های بازرگانی شرکت‌های اروپایی با ایران از پیامدهای تحریم‌های آمریکا مصون نگه داشته شود.

جانسون گفت که اتحادیه اروپا در نظر دارد تا به شرکت‌های اروپایی کمک کند تا به این اطمینان برسند که این شرکت‌ها همچنان می توانند در ایران رابطه بازرگانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه انگلیس گفت: «آنچه ما قصد داریم فردا در بروکسل درباره آن صحبت کنیم این است که چطور می‌توانیم به شرکت‌های بریتانیایی و اروپایی کمک کنیم تا انقدر اعتماد به نفس داشته باشند که همچنان می‌توانند فعالیت بازرگانی صورت دهند.»

پیش از این «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس گفته بود که به نفع امنیت ملی ایران و انگلیس است که از توافق هسته‌ای حمایت کنند. وی همچنین از مواضع «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران هم استقبال کرده بود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خارج خواهد شد.از آن زمان تاکنون مقامات اروپایی به ویژه طرف هایی که در توافق حضور داشتند در زمینه پیامدهای منفی این اقدام ابراز نگرانی کرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لندن برجام تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد

آبی‌های لندن در یک بازی خانگی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، قاطعانه به برتری رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از سی‌و‌ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران، در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، تیم‌ فوتبال چلسی پذیرای رقیب همشهری خود وستهام بود و موفق شد حریفش را با نتیجه پرگل 5 بر صفر شکست دهد.

جشنواره گل آبی‌های لندن توسط بهترین گلزن‌شان کول پالمر و در دقیقه 15 آغاز شد. پالمر با این گل اختلاف خود با رقیب اصلی‌اش در جدول برترین گلزنان لیگ جزیره، ارلینگ هالند 25 گله را به 4 گل کاهش داد و به تنهایی بالاتر از الکساندر ایزاک مهاجم نیوکاسل در رده دوم قرار گرفت.

 15 دقیقه بعد دومین گل این تیم به وسیله کانر گالاگر رقم خورد و در دقیقه 36 نونی مادوئکه اختلاف را به سه گل افزایش داد. در ادامه نیکلاس جکسون در دقایق 48 و 81 دو گل دیگر به گل‌های چلسی اضافه کرد.

چلسی با این نتیجه 15 امتیازی شد و با 54 امتیاز از 35 بازی، موقتاً جای منچستریونایتد را در رده هفتم جدول گرفت. این در حالیست که شیاطین سرخ 34 بازی انجام داده‌‌اند.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

همزمان با این بازی برایتون میزبان استون‌ویلای رده چهارمی بود که این بازی با برتری یک گله برایتون خاتمه یافت.

در آخرین و مهمترین بازی امروز لیگ برتر انگلیس، از ساعت 19 به وقت تهران، لیورپول مدعی جا مانده کورس قهرمانی در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال 83 امتیازی صدرنشین است، منچسترسیتی با یک بازی کمتر و 82 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیورپول هم با 75 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق