Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@14:11:55 GMT

کشف 7 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۴۳۱

کشف 7 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 7 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سردار"سیدمحمود میرفیضی"درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گفته مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت و عمومی استان و شهرستان محمود آباد قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند .

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره در قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه فعالیت داشتند دستگیر کردند .

وی، تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان یک هزار و 24 عدد شیء عتیقه متعلق به دوران ساسانیان، صفویان و قاجاریان شامل، سکه های طلا، سکه های نقره، مهره جات، انواع سرنیزه، عروسک های مفرغی و جام کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه ارزش ریالی اشیاء عتیقه کشف شده را در مجموع بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان مازندران خرید و فروش دستور کار پلیس عروسک قاچاق موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است