Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شایسته است به دور از فضای تعارف و شعار در حوزه جوانان به شکل عملگرا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، ‌امیررضا خادم در حاشیه معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان چندان اختیار کار و فعالیت در حوزه جوانان را ندارد به طوری که ما به شکل شفاف و مشخص ماموریت‌ها و وظایف خود را به عنوان متولی این حوزه نمی‌دانیم و تنها در بخش نظارت و گزارش‌گیری سعی داریم ورود پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضرورت حمایت از سمن‌ها و فعالان بخش‌های غیردولتی را در قالب مجموعه‌های مردم‌نهاد یادآور شد و خاطرنشان کرد: جوانان ما با شجاعت گاه موثرتر از کارکنان و مدیران دولتی عمل می‌کنند چرا که با صلابت و قدرت سعی بر انجام ماموریت خود دارند.
 معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضرورت احیای قهرمانی‌های استان اردبیل را در رشته‌هایی نظیر کشتی فرنگی یادآور شد و بیان کرد: زمانی 80 درصد کشتی‌گیران فرنگی ما در تیم ملی را جوانان اردبیلی تشکیل می‌دادند که باید چنین ظرفیت‌های عظیم احیا شود.
 خادم افزود: هر چند اردبیلی‌ها و کل مردم ایران به وجود قهرمانانی چون علی دایی و رضازاده افتخار می‌کنند اما از استان اردبیل انتظار می‌رود در رشته‌هایی همچون کشتی، وزنه‌برداری و ورزش اسکی بتوانند با توجه به توان و قابلیتی که در ورزشکاران این استان وجود دارد در بالاترین سطح بایستند.
 وی اعتبارات و پیمانه ورزش و جوانان را محدود و کوچک برشمرد و تصریح کرد: ما توان انجام تمامی کارها و ماموریت‌ها را نداریم و ضروری است مسئولان استانی با انگیزه مضاعف در باب توسعه و رشد و بالندگی قهرمانان ورزشی و جوانان توانا ورود پیدا کنند.
 معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین به آماده‌سازی تیم‌های ورزشی کشورمان در فرصت باقیمانده تا بازی‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی که نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، به دست آوریم.

‌معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان علاقمندی بانوان را برای حضور در ورزشگاه‌ها یادآور شد و بیان کرد: سال گذشته در استان اردبیل مسابقات والیبال به صورت آسیایی و جهانی برگزار شد که بانوان با رعایت همه جوانب و به دور از حاشیه در ورزشگاه حاضر شده و نیمی از سالن را پر کردند.
 خادم افزود: استان اردبیل نمونه و الگوی موفق برای حضور بانوان در سالن و میادین ورزشی است که انتظار می‌رود به دور از حاشیه‌سازی‌ها با همراهی خود خانواده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور بانوان در میادین ورزشی باشیم.
 وی ضرورت تعامل و برقراری رابطه حسنه را با مسئولان استانی به ویژه استاندار، اعضای شورا، شهرداری و نمایندگان مجلس به مدیر کل جدید گوشزد کرد و گفت: این تعامل و ارتباط می‌تواند راهگشا در همه بخش‌ها باشد.
 معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: استان‌های کشور چندان در حوزه جلب و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش عمل نکرده‌اند که انتظار می‌رود استان اردبیل به رغم نداشتن صنایع بزرگ در این حوزه موفق ورود پیدا کند تا با حمایتی که از سوی مدیران و مسئولان انجام می‌شود در یک فضای رقابتی خوب به دور از سرخوردگی و افراط و تفریط سرمایه‌گذاران در این حوزه موفق عمل کنند.
 خادم افزود: متاسفانه در برخی فضای مدیریتی شاهد سوءاستفاده از حضور سرمایه‌گذاران هستیم که ضرورت دارد مدیران ورزش استان‌ها شجاعانه در حمایت از این بخش ورود پیدا کنند.
 
معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش و هنر دو عنصر ایجاد نشاط و شادابی و سرزندگی در جامعه هستند به طوری که با یک قهرمانی و کسب مدال از سوی ورزشکاران حتی آن کارگری که در تولید ملی کمر همت بسته است به رغم همه مشکلات روحیه بانشاط و سرزنده پیدا می‌کند و در حقیقت روح امید به تک تک افراد جامعه تزریق می‌شود.
 خادم در پایان بیان کرد: ما نباید مردم را به امید روزهای آینده امیدوار کنیم بلکه بهتر است همین امروز برای بهتر شدن حال مردم هر آنچه از دستمان برمی‌آید آن را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند