Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: امسال وزارت بهداشت علاوه بر فعالیت در بخش قرآن و سلامت، مسئول بخش کمیته دانشگاهی، دستگاه‌های مختلف دانشگاهی و مراکز آموزش عالی حاضر در نمایشگاه است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد مهدی بحرالعلوم،رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم طی روز‌های سوم تا ۲۱ ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:سال گذشته مسئولیت کمیته دانشگاهی بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن کریم برعهده وزارت علوم بود، اما امسال این مسئولیت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به دو رویکرد مهم مرکز قرآن وعترت وزارت بهداشت در نمایشگاه قرآن کریم، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی و ارایه مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی به بازدیدکنندگان و همچنین ارایه خدمات مشاوره‌ای در زمینه تست غربالگری، ویزیت رایگان، مشاوره در خصوص طب ایرانی از جمله رویکرد‌های اصلی ما در این دوره از نمایشگاه است که امسال به منظور تحقق این برنامه، مذاکراتی با معاونت بهداشت وزارتخانه و دفتر کل طب ایرانی در جهت هماهنگی‌ها برای حضور مشاوران متخصص در زمینه‌های مختلف انجام داده‌ایم.

بحرالعلوم بخش قرآن و سلامت را از دیگر رویکرد‌های اصلی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته وزارت بهداشت حتی به صورت گسترده‌تر تلاش دارد در قالب بخش قرآن و سلامت با ایجاد غرفه‌های مختلف، به بازدیدکنندگان خدمات مشاوره‌ای، پزشکی و قرآنی دهد. همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی زیر نظر مدرسین و اساتید برجسته در زمینه‌های علوم قرآنی از دیگر فعالیت‌های سال جاری وزارت بهداشت در نمایشگاه قرآن کریم است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به حضور ۷ دانشگاه علوم پزشکی در قالب یک غرفه در بخش قرآن و سلامت نمایشگاه، اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش، شهرکرد، شیراز، تهران، شهید بهشتی، مازندران و یزد در طول برگزاری این نمایشگاه به طور چرخشی با حضور در غرفه‌ای تحت عنوان دانشگاه‌های علوم پزشکی، به ارایه خدمات پژوهشی، تحقیقاتی در زمینه‌های علوم قرآنی می‌کنند و آخرین دستاورد‌های قرآنی و دینی خود را در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. همچنین این دانشگاه‌ها محصولات قرآنی دانشجویان و محققان خود را به نمایش در می‌آورند.

وی برگزاری محفل قرآنی جامعه پزشکی در یکی از روز‌های ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های مرکز قرآن وعترت وزارت بهداشت در نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد و گفت: هنوز تاریخ دقیق برگزاری این محفل مشخص نشده است.

بحرالعلوم با اشاره به افزایش غرفه‌های بخش قرآن و سلامت وزارت بهداشت در نمایشگاه امسال، گفت: سال گذشته ده غرفه وزارت بهداشت در قالب بخش قرآن و سلامت در مساحتی حدود ۱۸۰ متر مربع به ارایه خدمات‌رسانی و فعالیت‌های قرآنی پرداخت، اما امسال با رایزنی‌های صورت گرفته تلاش داریم با گسترش غرفه‌های وزارت بهداشت به ۱۲ غرفه، مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع را از مسئولان برگزاری نمایشگاه در اختیار بگیریم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، با یادآوری اینکه سال گذشته وزارت علوم، مسئولیت بخش دانشگاهی دستگاه‌های دانشگاهی و مراکز آموزش عالی کشور را در نمایشگاه قرآن کریم برعهده داشت، گفت: امسال این مسئولیت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و امسال برای بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، ۱۶ غرفه در مساحتی بالغ بر هزار متر مربع، به بازدیدکنندگان خدمات مختلف مشاوره‌ای، پزشکی، آموزشی، مذهبی، پژوهشی و... می‌دهند.

وی گفت:دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، وزارت علوم، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم ومعارف قرآنی، دانشگاه فرهنگیان، جامع علمی و کاربردی، جهاد دانشگاهی، بسیج دانشجویی، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و... در قالب ۱۶ غرفه مختلف در نمایشگاه بیست و ششم قرآن کریم، به ارایه خدمات مختلف به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بحرالعلوم وزارت بهداشت نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی