Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@23:36:51 GMT

هم‌بازی شدن جهانبخش با کریس رونالدو!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۰۰۹۶

رکنا: مراسم کمپانی کلیر با حضور علیرضا جهانبخش برگزار شد.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی آلکمار که فصلی رویایی را سپری کرد و موفق شد آقای گل لیگ هلند شود. جهانبخش که از مدتی قبل سفیر شامپو کلیر در ایران و خاورمیانه شده بود در مراسمی که این کمپانی در جزیره کیش برگزار کرده شرکت کرد. در این برنامه مدیر شرکت کلیر هم حضور داشت و در سخنان خود از هم بازی شدن جهانبخش و کریس رونالدو Ronaldo خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو یکی از اصلی ترین مدل های تبلیغاتی شرکت کلیر محسوب می شود و مدیر این کمپانی گفت:« با اینکه این دو بازیکن در یک تیم فوتبال بازی نمی کنند اما در تیم کلیر هم بازی هستند.»

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت رونالدو Ronaldo مدل بازی مراسم ایرانی تبلیغاتی رونالدو عکس مرد روزنامه قتل اعدام فیلم قاتل دختر تجاوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل